מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים שווים » מתכון לעוגת שכבות מוס שוקולד עם מרנג

מתכון לעוגת שכבות מוס שוקולד עם מרנג

מתכון לעוגת שכבות מוס שוקולד עם מרנג

עוגת שכבות מוס שוקולד עם מרנג

עוגת שכבות מוס שוקולד עם מרנג היא קינוח דקדנטי שבטוח ישמח כל חובב שוקולד. העוגה הטעימה הזו עשויה עם שכבות של מרנג אוורירי, מוס שוקולד שמנת וגנאש שוקולד עשיר. זה מראה של קינוח שבטוח ירשים את האורחים שלך. הכנת העוגה הזו אולי נראית מאיימת, אבל היא למעשה די פשוטה. בכמה צעדים פשוטים תוכלו להכין עוגה טעימה שתגרום לכולם לבקש שניות. כך מכינים עוגת שכבות מוס שוקולד עם מרנג.

רכיבים

למרנג:- 4 חלבוני ביצה- 1/2 כוס סוכר מגורען- 1 כפית תמצית וניל למוס השוקולד:- 2 כוסות שמנת כבדה- 8 אונקיות שוקולד צ'יפס חצי מתוק- 2 כפות סוכר מגורען- 2 כפות אבקת קקאו לגנאש השוקולד :- 8 אונקיות שוקולד צ'יפס חצי מתוק- 1/2 כוס שמנת כבדה

הוראות

1. מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס. מרפדים תבנית בנייר אפייה.2. בקערה גדולה מקציפים את החלבונים עד שנוצרים פסגות נוקשות. מוסיפים בהדרגה את הסוכר ותמצית הווניל וממשיכים להקציף עד שהתערובת מבריקה ונוקשה.3. מורחים את המרנג על נייר הפרגמנט בשכבה אחידה. אופים 15 דקות, או עד שהמרנג מזהיב קלות. מניחים להתקרר לחלוטין.4. בקערה בינונית מקציפים את השמנת הכבדה עד שנוצרות פסגות נוקשות.5. בסיר כפול ממיסים את השוקולד צ'יפס. לאחר שנמס, מוסיפים את הסוכר ואבקת הקקאו ומערבבים עד לאיחוד.6. מוסיפים את השוקולד המומס לקצפת ומערבבים עד לאיחוד.7. מניחים את המרנג המצונן על צלחת עוגה. מורחים את מוס השוקולד על המרנג.8. בסיר כפול ממיסים את השוקולד צ'יפס עבור הגנאש. לאחר שנמס, מוסיפים את השמנת הכבדה ומערבבים עד לאיחוד.9. יוצקים את הגנאש על שכבת מוס השוקולד ומורחים בצורה אחידה.10. מקררים לפחות שעתיים לפני ההגשה.

טיפים

– וודאו שהמרנג מקורר לחלוטין לפני הוספת שכבת מוס השוקולד.- לטעם עשיר יותר השתמשו בשוקולד צ'יפס מריר לגנאש.- אם אין לכם סיר כפול, אפשר להשתמש בקערה חסינת חום מעל סיר של מים רותחים. עוגת שכבות מוס שוקולד עם מרנג היא קינוח דקדנטי שבטוח ישמח כל חובב שוקולד. בכמה צעדים פשוטים תוכלו להכין עוגה טעימה שתגרום לכולם לבקש שניות. העוגה הטעימה הזו עשויה עם שכבות של מרנג אוורירי, מוס שוקולד שמנת וגנאש שוקולד עשיר. זה מראה של קינוח שבטוח ירשים את האורחים שלך. נסו את המתכון הזה ותיהנו מעוגת שכבות מוס שוקולד טעימה עם מרנג.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן