מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים שווים » מתכון לעוגת פרווה מנצחת משוקולד

מתכון לעוגת פרווה מנצחת משוקולד

מתכון לעוגת פרווה מנצחת משוקולד

מהי עוגת פרווה שוקולד?

עוגת שוקולד פרווה היא קינוח טעים וייחודי שבטוח ירשים את החברים והמשפחה. זוהי עוגת שכבות שמכינים בשילוב של עוגת שוקולד, מוס שוקולד וגנאש שוקולד. לאחר מכן משטחים את העוגה בשכבת פרווה שוקולד, המעניקה לה מראה ייחודי ומושך את העין. העוגה מושלמת לכל אירוע מיוחד, החל מימי הולדת ועד ימי נישואין.

מצרכים לעוגת פרווה שוקולד מנצחת

עוגת שוקולד

להכנת עוגת השוקולד תזדקק למרכיבים הבאים:- 2 כוסות קמח לכל מטרה- 1 כפית סודה לשתייה- 1/2 כפית מלח- 1/2 כוס אבקת קקאו- 1 כוס חמאה, מרוככת- 2 כוסות סוכר מגורען- 4 ביצים גדולות- 1 כפית תמצית וניל- 1 כוס חמאה

מוס שוקולד

כדי להכין את מוס השוקולד, תזדקק למרכיבים הבאים:- 2 כוסות שמנת כבדה- 1/2 כוס סוכר מגורען- 1/2 כפית תמצית וניל- 8 אונקיות שוקולד צ'יפס חצי מתוק

גנאש שוקולד

כדי להכין את גנאש השוקולד, תזדקק למרכיבים הבאים:- 8 אונקיות שוקולד צ'יפס חצי מתוק- 1/2 כוס שמנת כבדה- 2 כפות חמאה

פרווה שוקולד

כדי להכין את פרוות השוקולד, תזדקק למרכיבים הבאים:- 8 אונקיות שוקולד צ'יפס חצי מתוק- 2 כפות חמאה- 2 כפות סירופ תירס

הוראות להכנת עוגת פרווה שוקולד מנצחת

שלב 1: הכינו את עוגת השוקולד

מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס. משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו. בקערה גדולה, מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. מוסיפים את הביצים בזו אחר זו וטורפים היטב לאחר כל הוספה. מוסיפים את תמצית הווניל ומערבבים עד לאיחוד. מוסיפים לסירוגין את החומרים היבשים ואת החמאה לתערובת החמאה, מתחילים ומסיימים עם החומרים היבשים. מערבבים רק עד לאיחוד. יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה ואופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז יוצא נקי. הניחו לעוגה להתקרר לחלוטין לפני שממשיכים.

שלב 2: מכינים את מוס השוקולד

בקערה בינונית, מקציפים את השמנת הכבדה עד שנוצרות פסגות נוקשות. מוסיפים את הסוכר ותמצית הווניל ומערבבים עד לאיחוד. בסיר כפול ממיסים את השוקולד צ'יפס עד לקבלת מרקם חלק. מסירים מהאש ומניחים להתקרר מעט. מקפלים את השוקולד המומס לתוך הקצפת עד לאיחוד.

שלב 3: מכינים את גנאש השוקולד

בסיר כפול ממיסים את השוקולד צ'יפס עד לקבלת מרקם חלק. מסירים מהאש ומערבבים פנימה את השמנת הכבדה והחמאה עד לאיחוד. מניחים להתקרר מעט.

שלב 4: הכינו את פרווה השוקולד

בסיר כפול ממיסים את השוקולד צ'יפס עד לקבלת מרקם חלק. מסירים מהאש ומערבבים פנימה את החמאה וסירופ התירס עד לאיחוד. מניחים להתקרר מעט.

שלב 5: מרכיבים את העוגה

מניחים את העוגה שהתקררה על מעמד או צלחת לעוגה. מורחים את מוס השוקולד על החלק העליון של העוגה. מורחים את גנאש השוקולד על החלק העליון של המוס. מורחים את פרווה השוקולד על החלק העליון של הגנאש. מקררים את העוגה לפחות שעתיים לפני ההגשה.

השוואה מהירה

מַרכִּיב עוגת שוקולד מוס שוקולד גנאש שוקולד פרווה שוקולד
קמח לכל מטרה 2 כוסות לא לא לא
אבקת סודה לשתייה 1 כפית לא לא לא
מלח 1/2 כפית לא לא לא
אבקת קקאו 1/2 כוס לא לא לא
חמאה 1 כוס לא 2 כפות 2 כפות
סוכר 2 כוסות 1/2 כוס לא לא
ביצים 4 גדולים לא לא לא
תמצית וניל 1 כפית 1/2 כפית לא לא
חוּבצָה 1 כוס לא לא לא
שמנת מתוקה לא 2 כוסות 1/2 כוס לא
שוקולד צ'יפס חצי מתוק לא 8 אונקיות 8 אונקיות 8 אונקיות
סירופ תירס לא לא לא 2 כפות

הכנת עוגת פרווה שוקולדית מנצחת היא דרך מהנה וטעימה להרשים את החברים והמשפחה. עם החומרים הנכונים וקצת סבלנות תוכלו ליצור קינוח ייחודי ומושך את העין שבטוח יהיה להיט. לטיפים וטריקים נוספים להכנת עוגת פרווה שוקולד מנצחת, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן