מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » בא לי עוגה! » מתכון לעוגת שוקולד רביבה וסיליה

מתכון לעוגת שוקולד רביבה וסיליה

מתכון לעוגת שוקולד רביבה וסיליה

מהי עוגת שוקולד רביבה וסיליה?

עוגת שוקולד רביבה וסיליה היא קינוח טעים ודקדנטי שבטוח ישביע כל שן מתוקה. עוגה זו עשויה עם שכבות של עוגת שוקולד עשירה, ציפוי שוקולד קרמי ושכבה של שוקולד צ'יפס פריך. זה פינוק מושלם לכל אירוע מיוחד או סתם ליהנות ביום רגיל. החלק הטוב ביותר הוא שזה קל להכנה ודורש מרכיבים מינימליים. אז בואו נתחיל!

רכיבים

עבור העוגה:

– 2 כוסות קמח לכל מטרה – 2 כפיות אבקת אפייה – 1/2 כפית סודה לשתייה – 1/2 כפית מלח – 1/2 כוס אבקת קקאו – 1/2 כוס חמאה, מומסת – 1 כוס סוכר מגורען – 2 ביצים – 1 כפית תמצית וניל – 1 כוס חלב

לציפוי:

– 1/2 כוס חמאה, מרוככת – 2 כוסות אבקת סוכר – 1/2 כוס אבקת קקאו – 1 כפית תמצית וניל – 2 כפות חלב

לציפוי:

– 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק

הוראות

שלב 1: מחממים את התנור

מחממים את התנור ל-350 מעלות פרנהייט. משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.

שלב 2: הכינו את העוגה

בקערה גדולה, טורפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו. בקערה נפרדת מערבבים יחד את החמאה המומסת, הסוכר, הביצים ותמצית הווניל. מוסיפים לאט את החומרים הרטובים לחומרים היבשים ומערבבים רק עד לאיחוד. מוסיפים את החמאה ומערבבים עד לקבלת תערובת חלקה. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה ואופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי. מניחים לעוגה להתקרר לחלוטין לפני ההקפאה.

שלב 3: הכינו את הציפוי

בקערה בינונית מקציפים יחד את החמאה, אבקת הסוכר, אבקת הקקאו, תמצית הוניל והחלב עד לקבלת תערובת חלקה. מורחים את הציפוי על העוגה שהתקררה.

שלב 4: הוסף את הציפוי

מפזרים את השוקולד צ'יפס על החלק העליון של העוגה המכוסה חלב.

שלב 5: תהנו!

עוגת השוקולד של רביבה וסיליה מוכנה עכשיו להנאה! מגישים אותו עם כדור גלידה או כף קצפת לפינוק מיוחד במיוחד. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן