מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים מגניבים » מתכון לעוגת שוקולד 17 ימים – פינוק טעים

מתכון לעוגת שוקולד 17 ימים – פינוק טעים

מתכון לעוגת שוקולד 17 ימים – פינוק טעים

מתכון לעוגת שוקולד 17 ימים – פינוק טעים

עוגת שוקולד היא קינוח קלאסי שבטוח ישמח כל קהל. בין אם אתם מחפשים פינוק מיוחד למסיבת יום הולדת או סתם רוצים להכין משהו מיוחד למשפחה שלכם, המתכון הזה לעוגת שוקולד 17 ימים בטוח יהיה להיט. רק עם כמה מרכיבים פשוטים וכמה ימים של הכנה, תוכלו להכין עוגה טעימה שתהיה לשיחת העיר.

רכיבים

כדי להכין את עוגת השוקולד הטעימה הזו, תזדקק למרכיבים הבאים: – 2 כוסות קמח לכל מטרה – 1 כפית אבקת אפייה – 1 כפית סודה לשתייה – 1/2 כפית מלח – 1/2 כוס אבקת קקאו – 1 כוס חמאה, מרוככת – 2 כוסות סוכר – 4 ביצים – 1 כפית תמצית וניל – 1 כוס חלב

הוראות

1. מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים ומקמחים תבנית אפייה בגודל 9X13 אינץ'. 2. מערבבים בקערה בינונית את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו. 3. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את הווניל. 4. מוסיפים בהדרגה את החומרים היבשים לתערובת המוקרמת, לסירוגין עם החלב. 5. יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה. 6. אופים 30 עד 35 דקות בתנור שחומם מראש, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי. 7. מניחים לעוגה להתקרר לפני ההקפאה.

ציפוי

להקפאה תזדקקו למרכיבים הבאים: – 1/2 כוס חמאה, מרוככת – 2/3 כוס אבקת קקאו – 3 כוסות סוכר קונדיטורים – 1/3 כוס חלב – 1 כפית תמצית וניל 1. בקערה בינונית, מקרם יחד את החמאה ואבקת הקקאו עד לקבלת מרקם חלק. 2. מקציפים בהדרגה את הסוכר של הקונדיטורים לסירוגין עם החלב. 3. טורפים פנימה את תמצית הווניל. 4. מורחים את הציפוי על העוגה שהתקררה.

שאלות ותשובות

ש: כמה זמן העוגה תחזיק?

ת: העוגה תחזיק עד 5 ימים אם מאוחסנת בכלי אטום במקרר.

ש: האם אני יכול להקפיא את העוגה?

ת: כן, ניתן להקפיא את העוגה עד 3 חודשים. הקפידו לעטוף אותו היטב בניילון נצמד לפני ההקפאה.

ש: האם אני יכול להשתמש בסוג אחר של ציפוי?

ת: כן, אתה יכול להשתמש בכל סוג של ציפוי שאתה אוהב. ציפוי גבינת שמנת או גנאש שוקולד יהיו שתיהן אפשרויות טעימות.

סיכום

המתכון הזה לעוגת שוקולד 17 ימים בטוח יהיה להיט. רק עם כמה מרכיבים פשוטים וכמה ימים של הכנה, תוכלו להכין עוגה טעימה שתהיה לשיחת העיר. העוגה תחזיק עד 5 ימים אם מאוחסנת בכלי אטום במקרר, וניתנת להקפאה עד 3 חודשים. אתה יכול גם להשתמש בכל סוג של ציפוי שאתה אוהב, כגון ציפוי גבינת שמנת או גנאש שוקולד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן