מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים מגניבים » מתכון מנצח לעוגת שוקולד לילדים

מתכון מנצח לעוגת שוקולד לילדים

מתכון מנצח לעוגת שוקולד לילדים

מבוא

עוגת שוקולד היא קינוח קלאסי שילדים בכל הגילאים אוהבים. בין אם זה למסיבת יום הולדת, אירוע מיוחד או סתם פינוק, עוגת שוקולד היא תמיד להיט. אבל הכנת עוגת שוקולד שהיא גם טעימה וגם מושכת מבחינה ויזואלית יכולה להיות אתגר. לכן ריכזנו את המתכון המנצח לעוגת שוקולד לילדים. בעזרת כמה מרכיבים פשוטים וכמה שלבים פשוטים תוכלו להכין עוגת שוקולד שתהיה כוכבת המופע.

רכיבים

למתכון זה תזדקק למרכיבים הבאים:- 2 כוסות קמח לכל מטרה- 1 כפית אבקת אפייה- 1 כפית סודה לשתייה- 1/2 כפית מלח- 1/2 כוס אבקת קקאו- 1 כוס סוכר מגורען- 1/2 כוס שמן צמחי- 2 ביצים גדולות- 1 כוס חמאה- 1 כפית תמצית וניל- 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק

הוראות

1. מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס ומשמנים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.2. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו.3. בקערה גדולה מקציפים יחד את הסוכר, השמן, הביצים, החמאה ותמצית הווניל עד לקבלת תערובת חלקה.4. מוסיפים בהדרגה את החומרים היבשים לחומרים הרטובים ומערבבים רק עד לאיחוד.5. מקפלים פנימה את השוקולד צ'יפס.6. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה ואופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי.7. מניחים לעוגה להתקרר לחלוטין לפני ההקפאה.

ציפוי

עבור הציפוי, תזדקק למרכיבים הבאים:- 1/2 כוס חמאה, מרוככת- 2 כוסות אבקת סוכר- 1/4 כוס אבקת קקאו- 2 כפות חלב- 1 כפית תמצית וניל1. בקערה בינונית מקציפים יחד את החמאה, אבקת הסוכר, אבקת הקקאו, החלב ותמצית הווניל עד לקבלת תערובת חלקה.2. מורחים את הציפוי על העוגה שהתקררה.

מָנָה

את עוגת השוקולד הזו מומלץ להגיש בטמפרטורת החדר. ניתן לאחסן בכלי אטום בטמפרטורת החדר עד 3 ימים.

סיכום

הכנת עוגת שוקולד טעימה ומושכת חזותית לילדים לא חייבת להיות אתגר. עם המתכון המנצח הזה תוכלו להכין עוגת שוקולד שתהיה כוכבת המופע. בעזרת כמה מרכיבים פשוטים וכמה שלבים פשוטים תוכלו להכין עוגת שוקולד שילדים בכל הגילאים יאהבו. למידע נוסף על אפייה, עיין בסרטון YouTube זה ומצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן