מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים מגניבים » מתכון לעוגת עוגיות שוקולד צ'יפס

מתכון לעוגת עוגיות שוקולד צ'יפס

. מתכון לעוגת עוגיות שוקולד צ'יפס

מתכון לעוגת עוגיות שוקולד צ'יפס

עוגת עוגיות שוקולד צ'יפס היא קינוח טעים וקל להכנה שבטוח ישמח את כולם. המתכון הזה פשוט וניתן להכין אותו בכמה שלבים. בין אם אתם מחפשים פינוק מיוחד ליום הולדת או סתם רוצים להכין משהו מיוחד למשפחה שלכם, המתכון הזה בטוח יהיה להיט.

השלב הראשון בהכנת עוגת עוגיות שוקולד צ'יפס הוא לחמם מראש את התנור ל-350 מעלות פרנהייט. לאחר מכן, בקערה גדולה, קרמו יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. לאחר מכן, מוסיפים את הביצים בזו אחר זו, וטורפים היטב לאחר כל הוספה. לאחר מכן, מוסיפים את תמצית הווניל ומערבבים עד לאיחוד.

בקערה נפרדת, טורפים יחד את הקמח, הסודה לשתייה והמלח. מוסיפים לאט את החומרים היבשים לחומרים הרטובים ומערבבים רק עד שהם מתאחדים. לבסוף, מקפלים פנימה את השוקולד צ'יפס.

משמנים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ' ומפזרים את בצק העוגיות באופן שווה בתבנית. אופים 25-30 דקות או עד שקיסם הננעץ במרכז יוצא נקי. מניחים לעוגה להתקרר לחלוטין לפני ההקפאה.

ציפוי

להכנת הציפוי, מקרם יחד את החמאה וגבינת השמנת עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. מוסיפים לאט את אבקת הסוכר ומערבבים עד לאיחוד. לבסוף מוסיפים את תמצית הווניל ומערבבים עד לאיחוד. מורחים את הציפוי על העוגה שהתקררה ונהנים!

אִחסוּן

ניתן לשמור את העוגה בכלי אטום בטמפרטורת החדר עד 3 ימים. אם תרצו לשמור אותו זמן רב יותר, תוכלו לאחסן אותו במקרר עד 5 ימים.

וריאציות

את המתכון הזה ניתן להתאים בקלות לפי טעמכם. אתה יכול להוסיף סוגים שונים של צ'יפס כגון שוקולד לבן, חמאת בוטנים או חמאה. אפשר להוסיף גם אגוזים כמו אגוזי מלך או אגוזי פקאן. ניתן להוסיף גם סוגים שונים של תמציות כמו שקדים או מנטה.

השוואה מהירה

רכיבים כמות
חמאה 1 כוס
סוכר 1 כוס
ביצים 2
תמצית וניל 1 כפית
קמח 2 כוסות
אבקת סודה לשתייה 1 כפית
מלח 1/2 כפית
שוקולד צ'יפס 1 כוס

מתכון עוגת עוגיות שוקולד צ'יפס זה דרך מצוינת להכין קינוח טעים שכולם יאהבו. בין אם אתם מחפשים פינוק מיוחד ליום הולדת או סתם רוצים להכין משהו מיוחד למשפחה שלכם, המתכון הזה בטוח יהיה להיט. אם תרצה ללמוד עוד על אפייה, בדוק את הסרטון הזה לקבלת כמה טיפים וטריקים מועילים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן