מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים מגניבים » מתכון לעוגת שוקולד שמרים – טעים וקל להכנה

מתכון לעוגת שוקולד שמרים – טעים וקל להכנה

מתכון לעוגת שוקולד שמרים – טעים וקל להכנה

מתכון לעוגת שוקולד שמרים

מחפשים קינוח טעים וקל להכנה שירשים את המשפחה והחברים? אל תחפשו רחוק יותר מהמתכון הזה לעוגת שוקולד שמרים! העוגה הזו לחה, אוורירית ומלאת טעם. זה הפינוק המושלם לכל אירוע.

רכיבים

להכנת מתכון לעוגת שוקולד שמרים זו, תזדקק למרכיבים הבאים:- 2 כוסות קמח לכל מטרה- 1/2 כוס אבקת קקאו- 1/2 כוס סוכר- 1 כפית אבקת אפייה- 1/2 כפית מלח- 1/4 כוס שמן צמחי- 2 ביצים- 1/2 כוס מים חמימים- 2 כפיות שמרים יבשים פעילים- 1 כפית תמצית וניל

הוראות

1. מערבבים בקערה גדולה את הקמח, אבקת הקקאו, הסוכר, אבקת האפייה והמלח.2. בקערה נפרדת, טורפים יחד את השמן הצמחי, הביצים, המים החמים, השמרים ותמצית הווניל.3. מוסיפים את החומרים הרטובים לחומרים היבשים ומערבבים עד לאיחוד.4. משמנים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ' ויוצקים את הבלילה לתבנית.5. אופים ב-350 מעלות צלזיוס במשך 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז יוצא נקי.6. מניחים לעוגה להתקרר לפני ההגשה.

הצעות הגשה

עוגת שוקולד שמרים זו טעימה מוגשת עם כף קצפת או כדור גלידה. אתה יכול גם מעל זה עם פירות יער טריים או טפטוף של רוטב שוקולד.

דעה אישית

אני אוהב את המתכון הזה לעוגת שוקולד שמרים! זה כל כך קל להכנה והתוצאה הסופית תמיד טעימה. העוגה לחה ואוורירית, ואבקת הקקאו מעניקה לה טעם שוקולדי עשיר. אני תמיד מקבל ביקורות נלהבות כשאני מגיש את העוגה הזו למשפחה ולחברים שלי. אם אתם מחפשים קינוח מרשים שבטוח ישמח, זה האחד! למידע נוסף על עוגת שוקולד שמרים, מצא מידע נוסף בויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן