מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים מגניבים » מתכון לעוגת שוקולד אוורירית וגבוהה

מתכון לעוגת שוקולד אוורירית וגבוהה

מתכון לעוגת שוקולד אוורירית וגבוהה

מתכון לעוגת שוקולד אוורירית וגבוהה

עוגת שוקולד היא קינוח קלאסי שאהוב על רבים. זוהי דרך מצוינת לסיים ארוחה או לחגוג אירוע מיוחד. אבל לפעמים, עוגת שוקולד רגילה יכולה להיות קצת דחוסה וכבדה מדי. אם אתם רוצים משהו קצת יותר קליל ואוורירי, אז עוגת שוקולד אוורירית וגבוהה היא הפתרון המושלם. מתכון זה קל לביצוע ויגרום לעוגה טעימה ומרשימה שתככב בכל מפגש.

רכיבים

למתכון זה תזדקק למרכיבים הבאים:- 2 כוסות קמח לכל מטרה- 1 כפית אבקת אפייה- 1/2 כפית סודה לשתייה- 1/2 כפית מלח- 1/2 כוס אבקת קקאו- 1 כוס סוכר מגורען- 1 /2 כוס שמן צמחי- 2 ביצים גדולות- 1 כפית תמצית וניל- 1 כוס חלב- 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק

הוראות

1. מחממים את התנור ל-350°F (175°C). משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.2. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו.3. בקערה גדולה מקציפים יחד את הסוכר, השמן, הביצים ותמצית הווניל עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה.4. מוסיפים לאט את החומרים היבשים לחומרים הרטובים, לסירוגין עם החמאה.5. מקפלים פנימה את השוקולד צ'יפס.6. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה ואופים 35-40 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי.7. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית 10 דקות לפני שמוציאים אותה על רשת לצינון מלא.

הצעות הגשה

עוגת השוקולד האוורירית והגבוהה הזו טעימה בפני עצמה, אבל אתה יכול גם להלביש אותה עם כמה מהתוספות האהובות עליך. נסו להוסיף שכבה של קצפת ופירות יער טריים, טפטוף של שוקולד מומס או אבק אבקת סוכר.

אִחסוּן

ניתן לשמור את העוגה בכלי אטום בטמפרטורת החדר עד 3 ימים. לאחסון ארוך יותר, עוטפים את העוגה היטב בניילון נצמד ומקפיאים עד 3 חודשים. הכנת עוגת שוקולד אוורירית וגבוהה היא קלה והתוצאות בטוח ירשימו. עם המתכון הזה תוכלו ליהנות מקינוח טעים ומרשים שבטוח יככב בכל מפגש. למידע נוסף על עוגת שוקולד, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן