מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים מגניבים » מתכון לעוגת שוקולד גבוהה מאוד

מתכון לעוגת שוקולד גבוהה מאוד

מתכון לעוגת שוקולד גבוהה מאוד

מה אתה צריך כדי להכין עוגת שוקולד גבוהה מאוד

הכנת עוגת שוקולד גבוהה מאוד היא דרך מצוינת להרשים את החברים והמשפחה שלך. זה נראה מרשים וטעים טעים. להכנת עוגה זו, תזדקק למרכיבים הבאים:

  • 1/2 כוס חמאה
  • 1/2 כוס אבקת קקאו
  • 1 כוס סוכר
  • 2 ביצים
  • 1 כפית תמצית וניל
  • 1/2 כפית אבקת אפייה
  • 1/2 כפית סודה לשתייה
  • 1/2 כפית מלח
  • 1 כוס קמח לכל מטרה
  • 1/2 כוס חמאה
  • 1/2 כוס אגוזים קצוצים (לא חובה)

הוראות להכנת עוגת שוקולד גבוהה מאוד

שלב 1: מחממים את התנור

מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים ומקמחים תבנית עגולה בגודל 9 אינץ' (23 ס"מ).

שלב 2: הכינו את בלילת העוגה

בקערה בינונית מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת בכל פעם, ואז מערבבים פנימה את הווניל. בקערה נפרדת מנפים יחד את אבקת הקקאו, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח. מוסיפים את החומרים היבשים לתערובת המוקרמת לסירוגין עם החמאה. מערבבים פנימה את האגוזים הקצוצים, אם רוצים.

שלב 3: אופים את העוגה

יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה. אופים במשך 30 עד 35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית למשך 10 דקות, ולאחר מכן הופכים על רשת להתקררות מלאה.

לקשט את עוגת השוקולד הגבוהה מאוד

שלב 1: הכינו את הציפוי

להכנת הציפוי, קרמי יחד 1/2 כוס חמאה, 2 כוסות סוכר קונדיטורים ו-1/4 כוס אבקת קקאו עד לקבלת תערובת בהירה ואוורירית. טורפים פנימה 1 כפית תמצית וניל ו-2 כפות חלב.

שלב 2: מרכיבים את העוגה

חותכים את העוגה שהתקררה ל-3 שכבות. מניחים את השכבה התחתונה על צלחת עוגה ומורחים ב-1/3 מהציפוי. מעלים את השכבה השנייה ומורחים בעוד 1/3 מהציפוי. מניחים מעל את השכבה השלישית ומורחים את יתרת הציפוי על החלק העליון והדפנות של העוגה.

שלב 3: לקשט את העוגה

מקשטים את העוגה בתלתלי שוקולד, שפריצים או קישוטים אחרים לבחירתכם.

השוואה מהירה

רכיבים הוראות מקשטים
1/2 כוס חמאה, 1/2 כוס אבקת קקאו, 1 כוס סוכר, 2 ביצים, 1 כפית תמצית וניל, 1/2 כפית אבקת אפייה, 1/2 כפית סודה לשתייה, 1/2 כפית מלח, 1 כוס לכל מטרה קמח, 1/2 כוס חמאה, 1/2 כוס אגוזים קצוצים (לא חובה) לחמם תנור, להכין בלילת עוגה, לאפות עוגה, להכין ציפוי, להרכיב עוגה, לקשט עוגה תלתלי שוקולד, פזורים או קישוטים אחרים

הכנת עוגת שוקולד גבוהה מאוד היא דרך מצוינת להרשים את החברים והמשפחה שלך. זה נראה מרשים וטעים טעים. כדי להכין את העוגה הזו, תזדקק למרכיבים המפורטים לעיל. מתחילים בחימום מראש של התנור ל-350°F (175°C). משמנים ומקמחים תבנית עגולה בגודל 9 אינץ' (23 ס"מ). בקערה בינונית, מקרם יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את הווניל. בקערה נפרדת מנפים יחד את אבקת הקקאו, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח. מוסיפים את החומרים היבשים לתערובת המוקרמת לסירוגין עם החמאה. מערבבים פנימה את האגוזים הקצוצים, אם רוצים. יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה. אופים במשך 30 עד 35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי. הניחו לעוגה להתקרר בתבנית במשך 10 דקות, ולאחר מכן הופכים על רשת להתקרר לחלוטין. להכנת הציפוי, קרמו יחד 1/2 כוס חמאה, 2 כוסות סוכר קונדיטורים ו-1/4 כוס אבקת קקאו עד קליל ורך. טורפים פנימה 1 כפית תמצית וניל ו-2 כפות חלב. חותכים את העוגה שהתקררה ל-3 שכבות. מניחים את השכבה התחתונה על צלחת עוגה ומורחים ב-1/3 מהציפוי. מעלים את השכבה השנייה ומורחים בעוד 1/3 מהציפוי. מניחים מעל את השכבה השלישית ומורחים את יתרת הציפוי על החלק העליון והדפנות של העוגה. קשטו את העוגה עם תלתלי שוקולד, זרמים או קישוטים אחרים לבחירתכם. הכנת עוגת שוקולד גבוהה מאוד היא דרך מצוינת להראות את כישורי האפייה שלכם. עם המתכון הקל לביצוע הזה, תוכלו להכין עוגה טעימה ומרשימה שבטוח תהיה להיט עם החברים והמשפחה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן