מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים מגניבים » מתכון לעוגת שוקולד עם קרם פרווה

מתכון לעוגת שוקולד עם קרם פרווה

מתכון לעוגת שוקולד עם קרם פרווה

מהי עוגת שוקולד עם קרם פרווה?

עוגת שוקולד עם קרם פרווה היא קינוח דקדנטי שבטוח ישמח כל קהל. הוא עשוי מבסיס עוגת שוקולד עשיר, ומעליו ציפוי קרם פרווה שמנת. קרם הפרווה עשוי משילוב של גבינת שמנת, חמאה וסוכר, ומתובל בטעם וניל. השילוב בין השניים יוצר פינוק טעים ומפנק שבטוח יהיה להיט.

מצרכים לעוגת שוקולד עם קרם פרווה

עבור העוגה:

– 2 כוסות קמח לכל מטרה- 2 כפיות אבקת אפייה- 1 כפית סודה לשתייה- 1/2 כפית מלח- 1/2 כוס אבקת קקאו- 1 כוס חמאה, מרוככת- 2 כוסות סוכר מגורען- 4 ביצים- 1 כפית תמצית וניל- 1 כוס חלב

עבור קרם הפרווה:

– 8 אונקיות גבינת שמנת, מרוככת- 1/2 כוס חמאה, מרוככת- 4 כוסות סוכר קונדיטורים- 1 כפית תמצית וניל

הוראות לעוגת שוקולד עם קרם פרווה

עבור העוגה:

1. מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס. משמנים ומקמחים שתי תבניות עוגה עגולות בגודל 9 אינץ'.2. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו.3. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את הווניל.4. מוסיפים בהדרגה את החומרים היבשים לחומרים הרטובים, לסירוגין עם החמאה.5. מחלקים את הבלילה באופן שווה בין התבניות המוכנות.6. אופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז יוצא נקי.7. מניחים לעוגות להתקרר בתבניות למשך 10 דקות, ולאחר מכן מוציאים על רשת להתקררות מלאה.

עבור קרם הפרווה:

1. טורפים בקערה גדולה את גבינת השמנת והחמאה עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה.2. מוסיפים בהדרגה את הסוכר של הקונדיטורים, מקציפים עד לקבלת מרקם חלק.3. מערבבים פנימה את תמצית הווניל.

להרכיב:

1. מניחים שכבת עוגה אחת על צלחת הגשה. מורחים את קרם הפרווה מעל.2. מניחים מעל את שכבת העוגה השנייה.3. מורחים את קרם הפרווה הנותר על החלק העליון והדפנות של העוגה.4. מגישים ונהנים!

השוואה מהירה

רכיבים הוראות
2 כפות של קמח
2 כפיות אבקת אפיה
1 כפית סודה לשתייה
1/2 כפית מלח
1/2 כוס אבקת קקאו
1 כוס חמאה, מרוככת
2 כוסות סוכר מגורען
4 ביצים
1 כפית תמצית וניל
1 כוס חלב חמאה
8 אונקיות גבינת שמנת, מרוככת
1/2 כוס חמאה, מרוככת
4 כוסות סוכר קונדיטורים
1 כפית תמצית וניל
מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס. משמנים ומקמחים שתי תבניות עוגה עגולות בגודל 9 אינץ'.
בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו.
בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את הווניל.
מוסיפים בהדרגה את החומרים היבשים לחומרים הרטובים, לסירוגין עם החלב.
מחלקים את הבלילה באופן שווה בין התבניות המוכנות.
אופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז יוצא נקי.
מניחים לעוגות להתקרר בתבניות למשך 10 דקות, ולאחר מכן מוציאים על רשת להתקררות מלאה.
בקערה גדולה טורפים יחד את גבינת השמנת והחמאה עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה.
מוסיפים בהדרגה את הסוכר של הקונדיטורים תוך כדי הקצפה עד לקבלת תערובת חלקה.
מערבבים פנימה את תמצית הווניל.
מניחים שכבת עוגה אחת על צלחת הגשה. מורחים את קרם הפרווה מעל.
מניחים מעל את שכבת העוגה השנייה.
מורחים את קרם הפרווה שנותר על גבי העוגה ודפנותיה.
מגישים ונהנים!

הכנת עוגת שוקולד עם קרם פרווה היא דרך מצוינת להרשים את האורחים שלכם. זהו פינוק טעים ומפנק שבטוח יהיה להיט. השילוב של עוגת השוקולד העשירה וציפוי קרם הפרווה הקרמי יוצר קינוח דקדנטי שבטוח ישמח כל קהל. המפתח להכנת עוגת שוקולד נהדרת עם קרם פרווה הוא להשתמש בחומרים איכותיים. התחל עם אבקת קקאו וחמאה באיכות טובה, שכן אלו יהיו בסיס העוגה. הקפידו להשתמש בביצים טריות ובחלב חמאה לקבלת התוצאות הטובות ביותר. לקרם הפרווה השתמשו בגבינת שמנת וחמאה באיכות טובה והקפידו להקציף את התערובת עד שהיא בהירה ותפוחה. כדי להכין את העוגה, התחל בחימום מראש של התנור ל-350 מעלות צלזיוס ושימון וקמח שתי תבניות עוגה עגולות בגודל 9 אינץ'. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את הווניל. מוסיפים בהדרגה את החומרים היבשים לחומרים הרטובים, לסירוגין עם החלב. מחלקים את הבלילה באופן שווה בין התבניות המוכנות ואופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז יוצא נקי. הניחו לעוגות להתקרר בתבניות למשך 10 דקות, ולאחר מכן הופכים על רשת להתקררות מלאה. לקרם הפרווה, טורפים יחד את גבינת השמנת והחמאה עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. מוסיפים בהדרגה את הסוכר של הקונדיטורים תוך כדי הקצפה עד לקבלת תערובת חלקה. מערבבים פנימה את תמצית הווניל. להרכבת העוגה מניחים שכבת עוגה אחת על צלחת הגשה. מורחים את קרם הפרווה מעל. מניחים מעל את שכבת העוגה השנייה ומורחים את קרם הפרווה שנותר על גבי העוגה ודפנותיה. הגישו ותהנו! הכנת עוגת שוקולד עם קרם פרווה היא דרך מצוינת להראות את כישורי האפייה שלכם. זהו פינוק טעים ומפנק שבטוח יהיה להיט. עם כמה מרכיבים פשוטים וכמה שלבים פשוטים, תוכלו להכין קינוח טעים שבטוח ישמח כל קהל. אז למה לא לנסות?

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן