מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » בא לי עוגה! » מתכון לעוגת שוקולד קוקוס ונס קפה

מתכון לעוגת שוקולד קוקוס ונס קפה

מתכון לעוגת שוקולד קוקוס ונס קפה

מהו נס עוגת שוקולד קוקוס וקפה?

עוגת שוקולד קוקוס ונס קפה היא קינוח טעים המשלב את הטעמים של קוקוס, שוקולד וקפה. זוהי עוגה לחה וטעימה שמתאימה לכל אירוע מיוחד. שילוב הטעמים בטוח ישמח כל קהל.

רכיבים

עוגה

– 2 כוסות קמח לכל מטרה- 1 כפית אבקת אפייה- 1/2 כפית סודה לשתייה- 1/2 כפית מלח- 1/2 כוס חמאה, מרוככת- 1 כוס סוכר מגורען- 2 ביצים- 1 כפית תמצית וניל- 1/2 כוס חלב קוקוס- 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק- 1/2 כוס קוקוס מגורר

נס קפה

– 1/2 כוס חמאה, מומסת – 1/2 כוס סוכר מגורען – 1/4 כוס קפה מבושל חזק – 1/4 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק

הוראות

עוגה

1. מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס. משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.2. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח.3. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת. מערבבים פנימה את תמצית הווניל.4. מוסיפים בהדרגה את החומרים היבשים לחומרים הרטובים, לסירוגין עם חלב הקוקוס. מערבבים פנימה את השוקולד צ'יפס והקוקוס המגורר.5. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה ואופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי.6. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית 10 דקות לפני שמעבירים לרשת לצינון מלא.

נס קפה

1. בקערה בינונית טורפים יחד את החמאה המומסת והסוכר עד לאיחוד.2. מערבבים פנימה את הקפה המבושל והשוקולד צ'יפס.3. מורחים את התערובת על העוגה שהתקררה.

שאלות ותשובות

באיזה סוג של שוקולד צ'יפס כדאי להשתמש?

שוקולד צ'יפס חצי מתוק מתאים למתכון הזה, אבל אתה יכול גם להשתמש בשוקולד צ'יפס מריר או חלב.

האם אפשר להשתמש בסוג אחר של חלב?

כן, אתה יכול להשתמש בכל סוג חלב שאתה מעדיף. חלב שקדים, חלב שיבולת שועל או חלב קוקוס יעבדו היטב.

האם אני יכול להשתמש בסוג אחר של קפה?

כן, אתה יכול להשתמש בכל סוג של קפה שאתה מעדיף. אספרסו, חליטה קרה או קפה נמס יעבדו היטב.

האם אפשר להכין את העוגה הזו מבעוד מועד?

כן, אפשר להכין את העוגה מבעוד מועד ולאחסן אותה בכלי אטום במקרר עד 3 ימים. עוגת שוקולד קוקוס וקפה נס היא קינוח טעים וייחודי שבטוח ישמח כל קהל. עם שילוב הטעמים שלו, הוא בטוח יהיה להיט בכל אירוע מיוחד. עם כמה מרכיבים פשוטים והוראות קלות, תוכלו להכין את העוגה הטעימה הזו תוך זמן קצר. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן