מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » בא לי עוגה! » מתכון לעוגת שוקולד פשוטה ללא גלוטן

מתכון לעוגת שוקולד פשוטה ללא גלוטן

מתכון לעוגת שוקולד פשוטה ללא גלוטן

מתכון לעוגת שוקולד פשוטה ללא גלוטן

מחפשים מתכון לעוגת שוקולד טעימה ופשוטה ללא גלוטן? אל תחפש עוד! המתכון הקל לביצוע הזה יגרום לכם לאפות עוגת שוקולד טעימה ללא גלוטן תוך זמן קצר. הדבר הנהדר במתכון הזה הוא שהוא נטול גלוטן, כך שהוא מושלם עבור אלה עם רגישות לגלוטן או אלרגיות. בנוסף, מדובר בעוגה טעימה ולחה שכולם יאהבו.

רכיבים

כדי להכין את עוגת השוקולד הטעימה הזו ללא גלוטן, תזדקק למרכיבים הבאים: – 2 כוסות קמח ללא גלוטן לכל מטרה – 1 כפית סודה לשתייה – 1/2 כפית מלח – 1/2 כוס אבקת קקאו – 1 כוס שמן צמחי – 1 כוס סוכר מגורען – 2 ביצים גדולות – 1 כפית תמצית וניל – 1 כוס חלב

הוראות

1. מחממים את התנור ל-350 מעלות פרנהייט. 2. משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'. 3. טורפים בקערה בינונית את הקמח ללא גלוטן, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו. 4. מערבבים בקערה נפרדת את השמן הצמחי, הסוכר, הביצים ותמצית הווניל. 5. מוסיפים לאט את החומרים היבשים לחומרים הרטובים, תוך כדי ערבוב עד שהם מתאחדים. 6. מוסיפים את החלב ומערבבים עד לאיחוד. 7. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה ואופים 30-35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי. 8. מניחים לעוגה להתקרר לחלוטין לפני ההגשה.

השוואה מהירה

רכיבים הוראות
2 כוסות קמח לכל מטרה ללא גלוטן
1 כפית סודה לשתייה
1/2 כפית מלח
1/2 כוס אבקת קקאו
1 כוס שמן צמחי
1 כוס סוכר מגורען
2 ביצים גדולות
1 כפית תמצית וניל
1 כוס חלב חמאה
1. מחממים את התנור ל-350 מעלות פרנהייט.
2. משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.
3. טורפים בקערה בינונית את הקמח ללא גלוטן, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו.
4. מערבבים בקערה נפרדת את השמן הצמחי, הסוכר, הביצים ותמצית הווניל.
5. מוסיפים לאט את החומרים היבשים לחומרים הרטובים, תוך כדי ערבוב עד שהם מתאחדים.
6. מוסיפים את החלב ומערבבים עד לאיחוד.
7. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה ואופים 30-35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי.
8. מניחים לעוגה להתקרר לחלוטין לפני ההגשה.

הכנת עוגה ללא גלוטן יכולה להיראות מאיימת, אבל המתכון הזה הוא למעשה די פשוט. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לערבב יחד את החומרים היבשים, לערבב יחד את החומרים הרטובים, ולאחר מכן לשלב את השניים. לאחר שהבלילה מוכנה, יוצקים אותה לתבנית העוגה המוכנה ואופים 30-35 דקות. לאחר האפייה של העוגה, הניחו לה להתקרר לחלוטין לפני ההגשה. עוגת השוקולד נטולת הגלוטן הזו בטוח תהיה להיט אצל כולם. הוא לח, טעים ומושלם עבור אלה עם רגישות לגלוטן או אלרגיות. אם אתם מחפשים מתכון לעוגת שוקולד טעימה ופשוטה ללא גלוטן, זה המתכון בשבילכם. עם כמה מרכיבים פשוטים והוראות קלות לביצוע, תוכל לקבל עוגה טעימה ללא גלוטן תוך זמן קצר. אז למה אתה מחכה? תתחילו לאפות!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן