מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים מגניבים » מתכון לעוגת שוקולד עם בצק סוכר

מתכון לעוגת שוקולד עם בצק סוכר

מתכון לעוגת שוקולד עם בצק סוכר

מהי עוגת שוקולד עם בצק סוכר?

עוגת שוקולד עם בצק סוכר היא קינוח קלאסי שבטוח ישמח את כולם. מדובר בעוגה לחה וטעימה שמכינים עם בסיס עוגת שוקולד וציפוי בצק סוכר. בצק הסוכר הוא תוספת מתוקה ופריכה שמוסיפה לעוגה מרקם מענג. המתכון הזה קל להכנה ויהיה להיט בכל מפגש.

רכיבים

עבור העוגה:

– 2 כוסות קמח לכל מטרה – 1 כפית אבקת אפייה – 1/2 כפית סודה לשתייה – 1/2 כפית מלח – 1/2 כוס אבקת קקאו – 1 כוס חמאה, מרוככת – 1 1/2 כוסות סוכר – 2 ביצים – 1 כפית תמצית וניל – 1 כוס חלב

לבצק הסוכר:

– 1/2 כוס חמאה, מרוככת – 1/2 כוס סוכר – 1/2 כפית תמצית וניל – 1/2 כפית קינמון טחון – 1/4 כפית אגוז מוסקט טחון – 2 כוסות קמח לכל מטרה

הוראות

עבור העוגה:

1. מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס. משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.2. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו.3. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את הווניל.4. מוסיפים בהדרגה את החומרים היבשים לחומרים הרטובים, לסירוגין עם החמאה.5. יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה ואופים 30-35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי.

לבצק הסוכר:

1. בקערה בינונית מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הווניל, הקינמון והאגוז מוסקט.2. מוסיפים את הקמח בהדרגה לחומרים הרטובים, תוך כדי ערבוב עד שנוצר בצק רך.3. מרדדים את הבצק על משטח מקומח קלות וחותכים לצורות הרצויות.

להרכיב:

1. לאחר שהעוגה התקררה, מורחים את צורות בצק הסוכר על גבי העוגה.2. אופים 10 דקות נוספות, או עד שבצק הסוכר מזהיב.3. מניחים להתקרר לפני ההגשה.

השוואה מהירה

רכיבים עוגה בצק סוכר
קמח 2 כוסות 2 כוסות
חמאה 1 כוס 1/2 כוס
סוכר 1 1/2 כוסות 1/2 כוס
ביצים 2 0
תמצית וניל 1 כפית 1/2 כפית
קינמון 0 1/2 כפית
אגוז מוסקט 0 1/4 כפית
חוּבצָה 1 כוס 0

דעה אישית

עוגת שוקולד עם בצק סוכר היא אחד הקינוחים האהובים עליי. השילוב של עוגת השוקולד הלחה וציפוי בצק הסוכר הפריך פשוט אי אפשר לעמוד בפניו. זהו קינוח נהדר להכנה לכל אירוע והוא בטוח יהיה להיט אצל כולם. המתכון קל לביצוע והתוצאה היא קינוח טעים ודקדנטי. נסה את המתכון הזה ולא תתאכזב!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן