מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים מגניבים » מתכון לעוגת שוקולד בננה פרווה

מתכון לעוגת שוקולד בננה פרווה

מתכון לעוגת שוקולד בננה פרווה

מהי עוגת פרווה בננה שוקולד?

עוגת פרווה בננה שוקולד היא קינוח טעים ודקדנטי שבטוח ישמח כל שן מתוקה. הוא עשוי עם שכבות של עוגת שוקולד, קרם בננה, וציפוי מרנג אוורירי. שילוב הטעמים והמרקמים הופכים את העוגה הזו לפינוק אמיתי. זה מושלם לכל אירוע מיוחד או סתם ליהנות כפינוק מתוק.

מצרכים לעוגת פרווה בננה שוקולד

עבור העוגה:

– 2 כוסות קמח לכל מטרה- 1 כפית אבקת אפייה- 1/2 כפית סודה לשתייה- 1/2 כפית מלח- 1/2 כוס אבקת קקאו- 1 כוס סוכר מגורען- 1/2 כוס שמן צמחי- 2 ביצים- 1 כפית תמצית וניל – 1 כוס חלב

עבור קרם הבננה:

– 2 בננות בשלות, מעוכות – 1/4 כוס סוכר מגורען – 1/4 כוס שמנת כבדה – 1 כפית תמצית וניל

לציפוי המרנג:

– 2 חלבוני ביצה – 1/4 כפית קרם טרטר – 1/2 כוס סוכר מגורען

הוראות לעוגת פרווה בננה שוקולד

שלב 1: מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס.

שלב 2: הכינו את העוגה.

1. טורפים בקערה בינונית את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו.2. בקערה גדולה, טורפים יחד את הסוכר, השמן, הביצים ותמצית הווניל.3. מוסיפים את החומרים היבשים לחומרים הרטובים ומערבבים רק עד לאיחוד.4. מוסיפים לאט את החלב ומערבבים רק עד לאיחוד.5. משמנים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ' ויוצקים את הבלילה לתבנית.6. אופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז יוצא נקי.7. מניחים לעוגה להתקרר לחלוטין לפני ההרכבה.

שלב 3: הכינו את קרם הבננה.

1. בקערה בינונית מועכים את הבננות בעזרת מזלג.2. מוסיפים את הסוכר, השמנת הכבדה ותמצית הווניל ומערבבים עד לאיחוד.3. לְהַפְרִישׁ.

שלב 4: מכינים את ציפוי המרנג.

1. בקערה בינונית מקציפים יחד את החלבונים וקרם טרטר עד שנוצרות פסגות רכות.2. מוסיפים את הסוכר באיטיות ומקציפים עד שנוצרות פסגות נוקשות.3. לְהַפְרִישׁ.

שלב 5: מרכיבים את העוגה.

1. מניחים את העוגה שהתקררה על צלחת הגשה.2. מורחים את קרם הבננה על החלק העליון של העוגה.3. מורחים את ציפוי המרנג על קרם הבננה.4. מניחים את העוגה במקרר למשך שעה לפחות לפני ההגשה.

השוואה מהירה

רכיבים בשביל העוגה עבור קרם הבננה לציפוי המרנג
קמח לכל מטרה 2 כוסות
אבקת אפייה 1 כפית
אבקת סודה לשתייה 1/2 כפית
מלח 1/2 כפית
אבקת קקאו 1/2 כוס
סוכר 1 כוס 1/4 כוס 1/2 כוס
שמן צמחי 1/2 כוס
ביצים 2 2
תמצית וניל 1 כפית 1 כפית
חוּבצָה 1 כוס
בננות בשלות 2
שמנת מתוקה 1/4 כוס
קרם טרטר 1/4 כפית

סיכום

עוגת פרווה בננה שוקולד היא קינוח טעים ודקדנטי שבטוח ישמח כל שן מתוקה. הוא עשוי עם שכבות של עוגת שוקולד, קרם בננה, וציפוי מרנג אוורירי. עם המתכון הקל לביצוע הזה, תוכלו להכין את העוגה הטעימה הזו תוך זמן קצר. תהנה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן