מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים חדשים » מתכון לעוגת שוקולד מרשימה

מתכון לעוגת שוקולד מרשימה

מתכון לעוגת שוקולד מרשימה

מתכון לעוגת שוקולד מרשימה

עוגת שוקולד היא קינוח קלאסי שבטוח ירשים את האורחים שלכם. בין אם אתם מחפשים עוגה לאירוע מיוחד או סתם פינוק טעים, המתכון הזה בטוח יגיע למקום. רק עם כמה מרכיבים פשוטים וכמה שלבים פשוטים, תוכל לקבל עוגת שוקולד טעימה תוך זמן קצר.

רכיבים

  • 2 כפות של קמח
  • 1 כפית אבקת אפייה
  • 1 כפית סודה לשתייה
  • 1/2 כפית מלח
  • 3/4 כוס אבקת קקאו
  • 1 כוס חמאה, מרוככת
  • 2 כוסות סוכר
  • 4 ביצים
  • 1 כוס חלב חמאה
  • 1 כפית תמצית וניל

הוראות

מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס. משמנים ומקמחים שתי תבניות עוגה עגולות בגודל 9 אינץ'. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו. לְהַפְרִישׁ.

בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את החלב והוניל. מוסיפים בהדרגה את החומרים היבשים לחומרים הרטובים ומערבבים עד שהם פשוט נטמעים. מחלקים את הבלילה באופן שווה בין התבניות המוכנות.

אופים 30-35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי. מניחים להצטנן בתבניות למשך 10 דקות, ואז הופכים על רשת לצינון מלא.

לאחר שהעוגות מתקררות, אתה יכול להקפיא אותן עם הציפוי האהוב עליך. לעוגת שוקולד קלאסית נסו קרם חמאה פשוט משוקולד. לחלופין, אם אתה מרגיש הרפתקני, נסה ציפוי גבינת שמנת או ציפוי מוקה.

דעה אישית

המתכון הזה לעוגת שוקולד הוא אחד האהובים עליי. זה קל להכנה ותמיד יוצא לח וטעים. אני אוהב להגיש אותו עם ציפוי קרם חמאה פשוט של שוקולד, אבל זה גם טעים עם ציפוי גבינת שמנת או ציפוי מוקה. לא משנה באיזה ציפוי תבחרו, העוגה הזו בטוח תהיה להיט!

שאלות ותשובות

ש: באיזה סוג אבקת קקאו עלי להשתמש?

א:

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש באבקת קקאו איכותית. אבקת קקאו בעיבוד הולנדי טובה במיוחד לאפייה, שכן יש לה טעם עשיר יותר וצבע כהה יותר. אבקת קקאו לא ממותקת היא גם בחירה טובה.

ש: האם אני יכול להשתמש בסוג אחר של קמח?

א:

כן, אתה יכול להשתמש בסוג אחר של קמח אם אתה מעדיף. קמח חיטה מלאה, קמח שקדים וקמח קוקוס הם כולם חלופות טובות. רק הקפידו להתאים את כמות הנוזלים במתכון בהתאם.

ש: האם אני יכול להכין את העוגה הזו מבעוד מועד?

א:

כן, אפשר להכין את העוגה מבעוד מועד ולשמור במקרר עד 3 ימים. הקפידו לעטוף אותו היטב בניילון נצמד כדי למנוע ממנו להתייבש.

סיכום

מתכון עוגת שוקולד זה בטוח יהיה להיט עם המשפחה והחברים שלך. רק עם כמה מרכיבים פשוטים וכמה שלבים פשוטים, תוכל לקבל עוגת שוקולד טעימה תוך זמן קצר. בין אם אתם מחפשים עוגה לאירוע מיוחד או סתם פינוק טעים, המתכון הזה בטוח יגיע למקום.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן