מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים חדשים » מתכון לעוגת טחינה עם שוקולד

מתכון לעוגת טחינה עם שוקולד

מתכון לעוגת טחינה עם שוקולד

עוגת טחינה עם שוקולד – פינוק טעים

עוגת טחינה עם שוקולד היא פינוק טעים שבטוח יהיה להיט עם החברים והמשפחה שלך. מתכון זה קל להכנה ודורש מינימום מרכיבים. השילוב של טחינה ושוקולד הוא טעם ייחודי שכולם יבקשו שניות. בין אם אתם מחפשים קינוח להביא למסיבה או סתם רוצים להכין משהו מיוחד למשפחה שלכם, המתכון הזה בטוח ישמח.

דרושים מרכיבים

כדי להכין את עוגת הטחינה הזו עם שוקולד, תזדקק למרכיבים הבאים:

  • 1 כוס טחינה
  • 1/2 כוס סוכר
  • 1/2 כוס אבקת קקאו
  • 1 כפית אבקת אפייה
  • 1/2 כפית סודה לשתייה
  • 1/4 כפית מלח
  • 1/2 כוס שמן צמחי
  • 2 ביצים
  • 1 כפית תמצית וניל
  • 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק

הוראות

  1. מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 8 אינץ'.
  2. מערבבים בקערה בינונית את הטחינה, הסוכר, אבקת הקקאו, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח. מוסיפים את השמן הצמחי, הביצים ותמצית הווניל ומערבבים עד לקבלת תערובת אחידה.
  3. מערבבים פנימה את השוקולד צ'יפס. יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה.
  4. אופים במשך 25 עד 30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי.
  5. מניחים לעוגה להתקרר לפני ההגשה.

השוואה מהירה

רכיבים כמות
טחינה 1 כוס
סוכר 1/2 כוס
אבקת קקאו 1/2 כוס
אבקת אפייה 1 כפית
אבקת סודה לשתייה 1/2 כפית
מלח 1/4 כפית
שמן צמחי 1/2 כוס
ביצים 2
תמצית וניל 1 כפית
שוקולד צ'יפס חצי מתוק 1/2 כוס

עוגת טחינה עם שוקולד היא פינוק ייחודי וטעים שבטוח יהיה להיט עם החברים והמשפחה. מתכון זה קל להכנה ודורש מינימום מרכיבים. השילוב של טחינה ושוקולד הוא טעם ייחודי שכולם יבקשו שניות. בין אם אתם מחפשים קינוח להביא למסיבה או סתם רוצים להכין משהו מיוחד למשפחה שלכם, המתכון הזה בטוח ישמח. השלב הראשון בהכנת עוגת הטחינה הזו עם שוקולד הוא לחמם את התנור ל-350 מעלות F ( 175 מעלות צלזיוס). משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 8 אינץ'. מערבבים בקערה בינונית את הטחינה, הסוכר, אבקת הקקאו, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח. מוסיפים את השמן הצמחי, הביצים ותמצית הווניל ומערבבים עד לקבלת תערובת אחידה. מערבבים פנימה את השוקולד צ'יפס. יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה. אופים את העוגה במשך 25 עד 30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי. מניחים לעוגה להתקרר לפני ההגשה. עוגת הטחינה הזו עם שוקולד בטוח תהיה להיט עם החברים והמשפחה שלך. זהו טעם ייחודי שבטוח ישמח. עוגת טחינה עם שוקולד היא קינוח נהדר להביא למסיבה או להכין עבור המשפחה שלך. זה קל להכנה ודורש מינימום מרכיבים. השילוב של טחינה ושוקולד הוא טעם ייחודי שכולם יבקשו שניות. בין אם אתם מחפשים קינוח להביא למסיבה או סתם רוצים להכין משהו מיוחד למשפחה שלכם, המתכון הזה בטוח ישמח. עוגת טחינה עם שוקולד היא פינוק טעים שבטוח יהיה להיט עם החברים והמשפחה שלכם . מתכון זה קל להכנה ודורש מינימום מרכיבים. השילוב של טחינה ושוקולד הוא טעם ייחודי שכולם יבקשו שניות. בין אם אתם מחפשים קינוח להביא למסיבה או סתם רוצים להכין משהו מיוחד למשפחה שלכם, המתכון הזה בטוח ישמח. תנסו את עוגת הטחינה הזו עם שוקולד ולא תתאכזבו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן