מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » בא לי עוגה! » מתכון לעוגת שוקולד מקמח שקדים

מתכון לעוגת שוקולד מקמח שקדים

מתכון לעוגת שוקולד מקמח שקדים

מתכון לעוגת שוקולד מקמח שקדים

מחפשים קינוח טעים וקל להכנה שבטוח ישמח את כולם? אל תחפש רחוק יותר מהמתכון הזה לעוגת שוקולד מקמח שקדים! עם כמה מרכיבים פשוטים, אתה יכול להכין עוגה טעימה שבטוח תהיה להיט! מתכון עוגת שוקולד מקמח שקדים זה דרך מצוינת להשתמש בקמח שקדים, שהוא חלופה מצוינת לקמח חיטה מסורתי. קמח שקדים הוא מקור נהדר לחלבון וסיבים, ויש לו טעם אגוזי שמשתלב בצורה מושלמת עם שוקולד. הוא גם נטול גלוטן, כך שהוא אופציה מצוינת למי שאינם סובלים מגלוטן.

רכיבים

למתכון לעוגת שוקולד מקמח שקדים זה, תזדקק למרכיבים הבאים:- 2 כוסות קמח שקדים- 1/2 כוס אבקת קקאו- 1 כפית אבקת אפייה- 1/2 כפית סודה לשתייה- 1/4 כפית מלח- 1/2 כוס שמן קוקוס, מומס- 1/2 כוס דבש- 2 ביצים- 1 כפית תמצית וניל- 1/2 כוס חלב שקדים

הוראות

1. מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס. משמנים תבנית עוגה עגולה בגודל 8 אינץ' בשמן קוקוס.2. בקערה בינונית, טורפים יחד קמח שקדים, אבקת קקאו, אבקת אפייה, סודה לשתייה ומלח.3. בקערה נפרדת טורפים יחד שמן קוקוס, דבש, ביצים, תמצית וניל וחלב שקדים.4. מוסיפים חומרים רטובים לחומרים יבשים ומערבבים רק עד לאיחוד.5. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה ואופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי.6. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית 10 דקות לפני שמעבירים לרשת לצינון מלא.7. מגישים עם התוספות האהובות עליכם, כמו קצפת, פירות יער טריים או זילוף של רוטב שוקולד. תהנו! המתכון הזה לעוגת שוקולד מקמח שקדים הוא קינוח טעים וקל להכנה שבטוח ישמח את כולם. עם כמה מרכיבים פשוטים תוכלו להכין עוגה טעימה שבטוח תהיה להיט! קמח השקדים מוסיף טעם אגוזי שמשתלב בצורה מושלמת עם השוקולד, ושמן הקוקוס והדבש מעניקים לו מרקם לח ונימוח. העוגה הזו גם נטולת גלוטן, כך שהיא אופציה מצוינת למי שרגיש לגלוטן. אם אתם מחפשים קינוח טעים שבטוח ישמח את כולם, נסה את המתכון הזה לעוגת שוקולד מקמח שקדים! זה בטוח יהיה להיט!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן