מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים חדשים » מתכון לעוגת שוקולד טעימה להביא לגן

מתכון לעוגת שוקולד טעימה להביא לגן

. מתכון לעוגת שוקולד טעימה להביא לגן

מתכון לעוגת שוקולד טעימה לגן

מחפשים מתכון טעים וקל לביצוע לעוגת שוקולד מושלמת להבאה לגן? אל תחפש עוד! המתכון הזה בטוח יהיה להיט בקרב ילדים ומבוגרים כאחד. המתכון הזה פשוט מספיק כדי שאפילו האופה המתחיל ביותר יוכל לעקוב אחריו. כל מה שאתה צריך זה כמה ציוד אפייה בסיסי, כמה מרכיבים וקצת סבלנות.

רכיבים

כדי להכין את עוגת השוקולד הטעימה הזו, תזדקק למרכיבים הבאים: – 2 כוסות קמח לכל מטרה – 1 כפית אבקת אפייה – 1/2 כפית סודה לשתייה – 1/2 כפית מלח – 1/2 כוס אבקת קקאו – 1/2 כוס חמאה, מרוככת – 1 כוס סוכר מגורען – 2 ביצים – 1 כפית תמצית וניל – 1 כוס חמאה – 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק

הוראות

1. מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס. משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'. 2. טורפים בקערה בינונית את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו. 3. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. 4. מוסיפים את הביצים בזו אחר זו וטורפים היטב לאחר כל הוספה. 5. מוסיפים את תמצית הווניל ומערבבים עד לאיחוד. 6. מוסיפים את החומרים היבשים לחומרים הרטובים בשלוש קבוצות, לסירוגין עם החלב. 7. מקפלים פנימה את השוקולד צ'יפס. 8. יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה ואופים 30-35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי. 9. מניחים לעוגה להתקרר לחלוטין לפני ההגשה.

השוואה מהירה של מרכיבים שונים

מַרכִּיב כַּמוּת
קמח לכל מטרה 2 כוסות
אבקת אפייה 1 כפית
אבקת סודה לשתייה 1/2 כפית
מלח 1/2 כפית
אבקת קקאו 1/2 כוס
חמאה 1/2 כוס
סוכר 1 כוס
ביצים 2
תמצית וניל 1 כפית
חוּבצָה 1 כוס
שוקולד צ'יפס חצי מתוק 1/2 כוס

הכנת עוגת שוקולד טעימה לגן היא דרך מצוינת להראות את הערכתכם למורים ולצוות. זו גם דרך מצוינת לוודא שלילדים יהיה משהו מיוחד ליהנות ממנו. עם המתכון הקל לביצוע הזה, תוכלו להכין עוגה טעימה תוך זמן קצר. אם אתה מחפש עוד השראה לאפייה, למה שלא תבדוק כמה מהמתכונים המדהימים ביוטיוב ? יש כל כך הרבה רעיונות נהדרים בחוץ, שאתה בטוח תמצא משהו שיהיה מושלם עבור פרויקט האפייה הבא שלך. לא משנה איזה סוג של עוגה תחליטו להכין, היא בטוח תהיה להיט בקרב הילדים והמבוגרים כאחד. אז, התחילו לאפות ותיהנו מהתוצאות הטעימות!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן