מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים חדשים » מתכון פשוט לעוגת שמרים שוקולד

מתכון פשוט לעוגת שמרים שוקולד

מתכון פשוט לעוגת שמרים שוקולד

מתכון פשוט לעוגת שמרים שוקולד

עוגת שמרים שוקולד היא קינוח טעים וקל להכנה שבטוח יהיה להיט אצל המשפחה והחברים שלך. המתכון הזה פשוט מספיק אפילו לאופה המתחיל ביותר להכין, והתוצאות בטוח יהיו טעימות. בין אם אתם מחפשים פינוק מיוחד לאירוע מיוחד או סתם קינוח טעים ליהנות ממנו על בסיס קבוע, עוגת שמרים שוקולד זו בטוח תהיה להיט.

רכיבים

להכנת עוגת שמרים שוקולד טעימה זו, תזדקק למרכיבים הבאים:- 2 כוסות קמח לכל מטרה- 1/2 כוס סוכר- 1/4 כוס אבקת קקאו- 1 כפית אבקת אפייה- 1/2 כפית סודה לשתייה- 1/ 2 כפיות מלח- 1/2 כוס חמאה, מומסת- 1/2 כוס מים חמימים- 2 ביצים- 1 כפית תמצית וניל- 1/2 כוס שוקולד צ'יפס

הוראות

1. מחממים את התנור ל-350 מעלות פרנהייט.2. בקערה גדולה, טורפים יחד את הקמח, הסוכר, אבקת הקקאו, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח.3. בקערה נפרדת, טורפים יחד את החמאה המומסת, המים החמים, הביצים ותמצית הווניל.4. יוצקים את החומרים הרטובים לתוך החומרים היבשים ומערבבים רק עד לאיחוד.5. מקפלים פנימה את השוקולד צ'יפס.6. משמנים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ' בחמאה או בתרסיס בישול טפלון ויוצקים את הבלילה לתבנית.7. אופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי.8. מניחים לעוגה להתקרר לפני ההגשה.

הצעות הגשה

עוגת שמרים שוקולד טעימה זו עדיף להגיש חמימה עם כדור גלידת וניל או כף קצפת. אתה יכול גם להוסיף אותו עם פירות יער טריים או טפטוף של רוטב שוקולד עבור פינוק מיוחד במיוחד.

דעה אישית

עוגת שמרים שוקולד זו היא אחד הקינוחים האהובים עלי להכין. זה קל להכנה, והתוצאות תמיד טעימות. השילוב של השוקולד והשמרים מעניק לעוגה טעם ייחודי שבטוח יהיה להיט אצל כולם. אם אתם מחפשים פינוק מיוחד לאירוע מיוחד או סתם קינוח טעים ליהנות ממנו על בסיס קבוע, עוגת שמרים שוקולד זו בטוח תהיה להיט. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן