מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים חדשים » מתכון פשוט לעוגת שמרים שוקולד

מתכון פשוט לעוגת שמרים שוקולד

מתכון פשוט לעוגת שמרים שוקולד

מתכון פשוט לעוגת שמרים שוקולד

עוגת שמרים שוקולד היא קינוח טעים וקל להכנה שבטוח ישמח. המתכון הזה פשוט מספיק אפילו לאופים מתחילים להכין, והתוצאות בטוח יהיו להיט. העוגה לחה ובעלת טעם, עם טעם שוקולדי עשיר שישביע כל מתוק. המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד להכין את העוגה הטעימה הזו.

רכיבים

להכנת עוגת שמרים שוקולד זו, תזדקק למרכיבים הבאים:- 1/2 כוס מים חמימים- 2 כפות שמרים יבשים פעילים- 1/2 כוס סוכר- 1/2 כוס חמאה, מומסת- 2 ביצים- 2 כוסות קמח לכל מטרה- 1/2 כפית מלח- 1/2 כוס אבקת קקאו- 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק

הוראות

1. בקערה קטנה מערבבים את המים החמים והשמרים. מערבבים עד שהשמרים נמסים ונותנים לתערובת לשבת 5 דקות.2. בקערה גדולה מקציפים יחד את הסוכר והחמאה עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת.3. בקערה נפרדת מנפים יחד את הקמח, המלח ואבקת הקקאו.4. מוסיפים בהדרגה את החומרים היבשים לחומרים הרטובים, תוך כדי ערבוב עד לאיחוד.5. מערבבים פנימה את השוקולד צ'יפס.6. משמנים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ' ויוצקים את הבלילה לתבנית.7. אופים ב-350 מעלות צלזיוס במשך 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז יוצא נקי.8. מניחים לעוגה להתקרר לפני ההגשה.

הצעות הגשה

עוגת שמרים שוקולד זו טעימה מוגשת בפני עצמה, או שתוכלו להלביש אותה עם כף קצפת או זילוף של רוטב שוקולד. אתה יכול גם להוסיף פירות יער טריים או כדור גלידה עבור פינוק מיוחד במיוחד.

דעה אישית

עוגת שמרים שוקולד זו היא אחד הקינוחים האהובים עליי. זה קל להכנה ותמיד יוצא לח וטעים. אני אוהב את טעם השוקולד העשיר ואת העובדה שהוא כל כך פשוט להכנה. אם אתם מחפשים קינוח טעים שבטוח ישמח, עוגת שמרים שוקולד זו היא הבחירה המושלמת. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן