מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים מגניבים » מתכון לעוגת שוקולד טעימה וקלה להכנה

מתכון לעוגת שוקולד טעימה וקלה להכנה

מתכון לעוגת שוקולד טעימה וקלה להכנה

מתכון לעוגת שוקולד טעימה וקלה להכנה

עוגת שוקולד היא קינוח קלאסי שאהוב על רבים. זהו פינוק נהדר לכל אירוע, מימי הולדת ועד ימי נישואין. בין אם אתה אופה מתחיל או מנוסה, המתכון הזה בטוח יהיה להיט. רק עם כמה מרכיבים פשוטים וכמה שלבים פשוטים, תוכלו להכין עוגת שוקולד טעימה וקלה להכנה.

רכיבים

למתכון זה, תזדקק למרכיבים הבאים:- 2 כוסות קמח לכל מטרה- 1 כפית אבקת אפייה- 1/2 כפית סודה לשתייה- 1/2 כפית מלח- 1/2 כוס אבקת קקאו- 1 כוס סוכר מגורען- 1 /2 כוס שמן צמחי- 2 ביצים גדולות- 1 כפית תמצית וניל- 1 כוס חלב

הוראות

1. מחממים את התנור ל-350°F (175°C). משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.2. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו.3. בקערה גדולה מקציפים יחד את הסוכר, השמן, הביצים ותמצית הווניל עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה.4. מוסיפים לאט את החומרים היבשים לחומרים הרטובים, לסירוגין עם החמאה.5. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה ואופים 30-35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי.6. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית 10 דקות לפני שמוציאים אותה על רשת לצינון מלא.7. לאחר התקררות, אתה יכול להקפיא את העוגה עם הציפוי האהוב עליך.

טיפים וטריקים

– לטעם עשיר יותר, ניתן להשתמש באבקת קקאו כהה במקום אבקת קקאו רגילה.- אם אין לך חלב, ניתן להכין תחליף בשילוב 1 כוס חלב עם 1 כף חומץ לבן או מיץ לימון. להפוך את העוגה לחה במיוחד, אפשר להוסיף לבלילה 1/2 כוס שמנת חמוצה או יוגורט יווני.- אם רוצים להוסיף קצת קראנץ' לעוגה, אפשר להוסיף 1/2 כוס אגוזים קצוצים או שוקולד צ'יפס לבלילה.- כדי להפוך את העוגה למיוחדת במיוחד, אתה יכול להעלות עליה פירות טריים, שבבי שוקולד, או טפטוף של שוקולד מומס. הכנת עוגת שוקולד טעימה וקלה להכנה היא דרך מצוינת להראות למישהו שאכפת לך. עם כמה מרכיבים פשוטים וכמה שלבים פשוטים, תוכלו להכין עוגת שוקולד טעימה וקלה להכנה שבטוח תשמח. אז, בפעם הבאה שאתם מחפשים פינוק מיוחד, נסו את המתכון הזה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן