מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מאמרים » מתכון לעוגת שוקולד – טעים וקל להכנה

מתכון לעוגת שוקולד – טעים וקל להכנה

מתכון לעוגת שוקולד – טעים וקל להכנה

מתכון לעוגת שוקולד – טעים וקל להכנה

עוגת שוקולד היא קינוח קלאסי שאהוב על רבים. זהו פינוק טעים שכל הגילאים יכולים ליהנות ממנו. בין אם אתה אופה מתחיל או מנוסה, המתכון לעוגת השוקולד הזה בטוח ישמח. רק עם כמה מרכיבים פשוטים תוכלו להכין עוגת שוקולד טעימה ולחה שתהיה להיט עם המשפחה והחברים שלכם.

מתכון עוגת שוקולד זה קל לביצוע ודורש מאמץ מינימלי. כל מה שאתה צריך זה כמה מרכיבי אפייה בסיסיים, כמה קערות ערבוב ותבנית לעוגה. המרכיבים פשוטים וניתן למצוא אותם ברוב חנויות המכולת. ברגע שיש לך את כל המרכיבים, אתה יכול להתחיל לאפות את עוגת השוקולד הטעימה שלך.

רכיבים

  • 2 כפות של קמח
  • 1 כפית אבקת אפייה
  • 1 כפית סודה לשתייה
  • 1/2 כפית מלח
  • 3/4 כוס אבקת קקאו
  • 1/2 כוס חמאה, מרוככת
  • 1 1/2 כוסות סוכר
  • 2 ביצים
  • 1 כפית תמצית וניל
  • 1 כוס חלב חמאה

הוראות

  1. מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.
  2. בקערה בינונית מנפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו. לְהַפְרִישׁ.
  3. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את הווניל. מקציפים את תערובת הקמח לסירוגין עם החמאה; מתחילים ומסיימים בתערובת הקמח.
  4. יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה. אופים בתנור שחומם מראש במשך 30 עד 35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי. מצננים בתבנית במשך 10 דקות, ואז הופכים על רשת ומצננים לחלוטין.

השוואה מהירה

רכיבים הוראות
2 כפות של קמח מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.
1 כפית אבקת אפייה בקערה בינונית מנפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו. לְהַפְרִישׁ.
1 כפית סודה לשתייה בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את הווניל. מקציפים את תערובת הקמח לסירוגין עם החמאה; מתחילים ומסיימים בתערובת הקמח.
1/2 כפית מלח יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה. אופים בתנור שחומם מראש במשך 30 עד 35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי. מצננים בתבנית במשך 10 דקות, ואז הופכים על רשת ומצננים לחלוטין.
3/4 כוס אבקת קקאו
1/2 כוס חמאה, מרוככת
1 1/2 כוסות סוכר
2 ביצים
1 כפית תמצית וניל
1 כוס חלב חמאה

לאחר שהעוגה מתקררת, תוכלו לקשט אותה איך שתרצו. אתה יכול להקפיא את זה עם ציפוי שוקולד פשוט או שאתה יכול להיות יצירתי ולהוסיף ספרינקס, שוקולד צ'יפס או אגוזים קצוצים. אפשר גם להוסיף פירות טריים או כף קצפת. האפשרויות אינסופיות!

מתכון עוגת שוקולד זה בטוח יהיה להיט עם המשפחה והחברים שלך. זהו קינוח טעים וקל להכנה שכולם יאהבו. עם כמה מרכיבים פשוטים ומינימום מאמץ, תוכלו להכין עוגת שוקולד טעימה ולחה שתהיה להיט אצל כולם. אז למה אתה מחכה? התחילו לאפות ותיהנו מהפינוק הטעים הזה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן