מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים מגניבים » מתכון לעוגת שוקולד להכנה קלה במיקרוגל

מתכון לעוגת שוקולד להכנה קלה במיקרוגל

מתכון לעוגת שוקולד להכנה קלה במיקרוגל

מבוא

עוגת שוקולד היא קינוח קלאסי שרבים נהנים ממנו. זהו פינוק נהדר לכל אירוע, מימי הולדת ועד ימי נישואין. אבל מה אם אין לכם תנור או שאין לכם זמן לאפות עוגה? ובכן, אתה עדיין יכול ליהנות מעוגת שוקולד טעימה באמצעות המיקרוגל שלך! מאמר זה יספק מתכון פשוט וקל להכנת עוגת שוקולד טעימה במיקרוגל. פעל לפי ההוראות לפינוק טעים!

רכיבים

למתכון זה תזדקק למרכיבים הבאים:- 1/2 כוס קמח לכל מטרה- 1/4 כוס אבקת קקאו- 1/2 כפית אבקת אפייה- 1/4 כפית סודה לשתייה- 1/4 כפית מלח- 1/2 כוס סוכר- 1/4 כוס שמן צמחי- 1/2 כוס חלב- 1 כפית תמצית וניל- 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק

הוראות

שלב 1: הכן את הבלילה

בקערה בינונית מערבבים את הקמח, אבקת הקקאו, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח. מקציפים עד שהמרכיבים מתאחדים היטב. בקערה נפרדת מערבבים את הסוכר, השמן, החלב ותמצית הווניל. מקציפים עד שהמרכיבים מתאחדים היטב.מוסיפים את החומרים הרטובים לחומרים היבשים ומקציפים עד שהבלילה חלקה.

שלב 2: מוסיפים את השוקולד צ'יפס

מוסיפים את השוקולד צ'יפס לבלילה ומערבבים עד לפיזור אחיד של הצ'יפס.

שלב 3: הכן את המיקרוגל

משמנים תבנית מתאימה למיקרוגל בחמאה או בתרסיס בישול טפלון. יוצקים את הבלילה לתבנית ומפזרים אותה באופן שווה.

שלב 4: מבשלים את העוגה

מניחים את תבנית העוגה במיקרוגל ומבשלים על גבוה במשך 3 דקות. לאחר 3 דקות, בדקו את העוגה. אם זה לא נעשה, לבשל עוד 1-2 דקות.

שלב 5: תהנו!

לאחר שהעוגה מוכנה, מניחים לה להתקרר כמה דקות לפני ההגשה. תהנה מעוגת השוקולד הטעימה שלך!

סיכום

הכנת עוגת שוקולד טעימה במיקרוגל היא קלה ומהירה. עם רק כמה מרכיבים פשוטים וכמה דקות מזמנכם, תוכלו ליהנות מפינוק טעים. אז בפעם הבאה שאתם במצב רוח לפינוק מתוק, נסו את המתכון הפשוט הזה לעוגת שוקולד טעימה. למידע נוסף על אפייה במיקרוגל, עיין בסרטון YouTube זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן