מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים מגניבים » מתכון לעוגת שוקולד וניל

מתכון לעוגת שוקולד וניל

מתכון לעוגת שוקולד וניל

מתכון לעוגת שוקולד וניל

עוגת וניל שוקולד היא פינוק טעים שכולם יכולים ליהנות ממנו. זה קינוח נהדר לכל אירוע, מימי הולדת ועד ימי נישואין. השילוב של טעמי שוקולד ווניל בטוח ישמח גם את הבררנים שבאוכלים. בנוסף, זה קל להכנה ודורש מרכיבים מינימליים. אז, אם אתם מחפשים קינוח טעים שבטוח יהיה להיט, עוגת וניל שוקולד זו היא הבחירה המושלמת.

רכיבים

כדי להכין את העוגה הטעימה הזו, תזדקק למרכיבים הבאים:- 2 כוסות קמח לכל מטרה- 1 כפית אבקת אפייה- 1/2 כפית סודה לשתייה- 1/2 כפית מלח- 1/2 כוס אבקת קקאו- 1 כוס חמאה , מרוכך- 1 1/2 כוסות סוכר מגורען- 2 ביצים- 1 כפית תמצית וניל- 1/2 כוס חמאה- 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק

הוראות

1. מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס. משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.2. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו.3. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. מוסיפים את הביצים בזו אחר זו וטורפים היטב לאחר כל הוספה. טורפים פנימה את תמצית הווניל.4. מוסיפים את החומרים היבשים לחומרים הרטובים בשלוש קבוצות, לסירוגין עם החלב. מקציפים רק עד לאיחוד.5. מקפלים פנימה את השוקולד צ'יפס.6. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה ואופים 30-35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי.7. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית 10 דקות לפני שמעבירים לרשת לצינון מלא.

הצעות הגשה

עוגת וניל שוקולד זו טעימה מוגשת כמו שהיא, אבל אפשר גם להלביש אותה עם כמה תוספות פשוטות. נסו להגיש אותו עם כף קצפת, זילוף של שוקולד מומס, או פיזור אגוזים קצוצים.

שאלות ותשובות

ש: האם אני יכול להשתמש בסוג אחר של שוקולד עבור המתכון הזה?

ת: כן, אתה יכול להשתמש בכל סוג של שוקולד שאתה מעדיף. שוקולד מריר, חלב או לבן יעבדו היטב.

ש: האם אני יכול להכין את העוגה הזו מבעוד מועד?

ת: כן, אפשר להכין את העוגה עד יומיים לפני הזמן. פשוט אחסן אותו בכלי אטום בטמפרטורת החדר.

ש: האם אני יכול להקפיא את העוגה הזו?

ת: כן, אפשר להקפיא את העוגה עד שלושה חודשים. פשוט עוטפים אותו היטב בניילון נצמד ומאחסנים אותו במקפיא.

סיכום

עוגת וניל שוקולד היא פינוק טעים שבטוח יהיה להיט בכל אירוע. זה קל להכנה ודורש מינימום מרכיבים. בנוסף, ניתן להלביש אותו עם כמה תוספות פשוטות לקינוח מיוחד באמת. אז, אם אתם מחפשים קינוח טעים שבטוח ישמח, עוגת וניל שוקולד זו היא הבחירה המושלמת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן