מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים מגניבים » מתכון לעוגת שוקולד לבן קינדר

מתכון לעוגת שוקולד לבן קינדר

מתכון לעוגת שוקולד לבן קינדר

מתכון לעוגת שוקולד לבן קינדר

עוגת שוקולד לבן קינדר היא קינוח טעים וקל להכנה שבטוח ישמח את כולם. המתכון הזה מושלם לכל אירוע, מימי הולדת ועד חגים. רק עם כמה מרכיבים פשוטים תוכלו להכין עוגה טעימה שתהיה שיחת המסיבה.

רכיבים

כדי להכין את העוגה הטעימה הזו, תזדקק למרכיבים הבאים: – 2 כוסות קמח לכל מטרה – 1 כפית אבקת אפייה – 1/2 כפית סודה לשתייה – 1/2 כפית מלח – 1/2 כוס חמאה, מרוככת – 1 כוס מגורען סוכר – 2 ביצים – 1 כפית תמצית וניל – 1/2 כוס חלב – 1/2 כוס קינדר שוקולד לבן, קצוץ

הוראות

1. מחממים תנור ל-350°F (175°C). משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.2. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח. הניחו בצד.3. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים, אחת בכל פעם, ואז מערבבים פנימה את תמצית הווניל.4. מוסיפים את החומרים היבשים בהדרגה לחומרים הרטובים, לסירוגין עם החלב. מערבבים את השוקולד הלבן קינדר הקצוץ.5. יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה ואופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי.6. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית למשך 10 דקות, ולאחר מכן הופכים על רשת להתקררות מלאה.

דעה אישית

עוגת שוקולד לבן זו של קינדר היא דרך מצוינת להכין קינוח טעים שכולם יאהבו. השילוב של השוקולד הלבן והעוגה הוא התאמה מושלמת. העוגה לחה ואוורירית, והשוקולד הלבן מוסיף מתיקות נחמדה. זה קינוח נהדר לכל אירוע, והוא בטוח יהיה להיט!

שאלות ותשובות

ש: האם אוכל להשתמש בסוג אחר של שוקולד לעוגה הזו?

ת: כן, אתה יכול להשתמש בכל סוג של שוקולד שאתה אוהב. עם זאת, השוקולד הלבן קינדר מוסיף טעם ייחודי שקשה לשכפל עם סוגי שוקולד אחרים.

ש: האם אני יכול להכין את העוגה הזו מבעוד מועד?

ת: כן, אתה יכול להכין את העוגה הזו עד יומיים לפני הזמן. רק דאגו לאחסן אותו בכלי אטום במקרר.

ש: האם אני יכול להקפיא את העוגה הזו?

ת: כן, אתה יכול להקפיא את העוגה הזו עד שלושה חודשים. רק הקפידו לעטוף אותו היטב בניילון נצמד לפני ההקפאה.

סיכום

עוגת שוקולד לבן קינדר היא קינוח טעים וקל להכנה שבטוח ישמח את כולם. רק עם כמה מרכיבים פשוטים תוכלו להכין עוגה טעימה שתהיה שיחת המסיבה. המתכון הזה מושלם לכל אירוע, מימי הולדת ועד חגים. לעוגה הזו אפשר להשתמש גם בסוגים שונים של שוקולד, ואפילו להכין אותה מבעוד מועד ולהקפיא למועד מאוחר יותר. עם המתכון הקל לביצוע הזה, תוכלו להכין עוגת שוקולד לבן טעימה של קינדר שכולם יאהבו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן