מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים חדשים » מתכון לעוגת שוקולד חם של מיקי

מתכון לעוגת שוקולד חם של מיקי

מתכון לעוגת שוקולד חם של מיקי

מהי עוגת השוקולד החם של מיקי?

עוגת השוקולד החם של מיקי היא קינוח טעים וקל להכנה שיגרום למשפחה ולחברים לחייך! זוהי עוגת שוקולד לחה עם ציפוי שוקולד חם עשיר וקרמי. העוגה נקראת על שם מיקי מאוס, דמות דיסני האייקונית, והיא דרך מצוינת לחגוג כל אירוע מיוחד. בין אם אתם מחפשים פינוק מיוחד למסיבת יום הולדת או סתם רוצים להכין משהו מיוחד למשפחה שלכם, עוגת השוקולד החם של מיקי בטוח תהיה להיט!

החומרים לעוגת השוקולד החם של מיקי

עבור העוגה:

– 2 כוסות קמח לכל מטרה- 2 כפיות אבקת אפייה- 1 כפית סודה לשתייה- 1/2 כפית מלח- 1/2 כוס אבקת קקאו- 1 כוס סוכר מגורען- 1/2 כוס שמן צמחי- 2 ביצים- 1 כפית תמצית וניל – 1 כוס חלב חמאה

לציפוי שוקו חם:

– 1/2 כוס חמאה, מרוככת- 2 כוסות אבקת סוכר- 1/4 כוס אבקת קקאו- 1/4 כוס תערובת שוקו חם- 1 כפית תמצית וניל- 2-3 כפות חלב

הוראות לעוגת השוקולד החם של מיקי

עבור העוגה:

1. מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס. משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.2. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו.3. בקערה גדולה מקציפים יחד את הסוכר, השמן, הביצים ותמצית הווניל עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה.4. מוסיפים את החומרים היבשים לחומרים הרטובים ומערבבים רק עד לאיחוד.5. מוסיפים לאט את החלב ומערבבים רק עד לאיחוד.6. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה ואופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי.7. מניחים לעוגה להתקרר לחלוטין לפני ההקפאה.

לציפוי שוקו חם:

1. בקערה בינונית מקציפים יחד את החמאה, אבקת הסוכר, אבקת הקקאו, תערובת השוקולד החמה ותמצית הוניל עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה.2. מוסיפים לאט את החלב, כף אחת בכל פעם, עד שמגיעים לסמיכות הרצויה.3. מורחים את הציפוי על העוגה שהתקררה ונהנים!

השוואה מהירה

רכיבים עוגה ציפוי
קמח לכל מטרה 2 כוסות
אבקת אפייה 2 כפיות
אבקת סודה לשתייה 1 כפית
מלח 1/2 כפית
אבקת קקאו 1/2 כוס 1/4 כוס
סוכר 1 כוס 2 כוסות
שמן צמחי 1/2 כוס
ביצים 2
תמצית וניל 1 כפית 1 כפית
חוּבצָה 1 כוס
חמאה 1/2 כוס
תערובת שוקו חם 1/4 כוס
חלב 2-3 כפות

הכנת עוגת השוקולד החמה של מיקי היא דרך מצוינת להראות למשפחה ולחברים שלך כמה אכפת לך. זה קינוח טעים וקל להכנה שיגרום לכולם לחייך. עם כמה מרכיבים פשוטים, תוכלו להכין עוגה לחה ובעלת טעם שתהיה גולת הכותרת של כל אירוע מיוחד. אז למה לא לנסות ולשמח את המשפחה והחברים עם הפינוק הטעים הזה? לרעיונות נוספים כיצד להכין את העוגה הזו, בדוק את עוגת השוקולד החם של מיקי ביוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן