מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » בא לי עוגה! » מתכון לעוגת שוקולד חלבה פרווה

מתכון לעוגת שוקולד חלבה פרווה

מתכון לעוגת שוקולד חלבה פרווה

מהי עוגת שוקולד חלבה פרווה?

עוגת שוקולד חלבה פרווה היא קינוח ישראלי מסורתי שמכינים בשילוב של שוקולד, חלבה ופרווה. חלבה היא ממתק מתוק, אגוזי, מבוסס טחינה, הפופולרי במזרח התיכון. פרווה הוא סוג של קמח העשוי מחומוס טחון. השילוב של שלושת המרכיבים הללו יוצר עוגה ייחודית וטעימה שבטוח תשמח.

מצרכים לעוגת שוקולד חלבה פרווה

עבור העוגה:

– 2 כוסות קמח לכל מטרה- 1 כוס אבקת קקאו- 1 כפית אבקת אפייה- 1 כפית סודה לשתייה- 1/2 כפית מלח- 1 כוס סוכר מגורען- 1/2 כוס שמן צמחי- 2 ביצים- 1 כוס חמאה- 1/ 2 כוס חלבה קצוצה- 1/2 כוס פרווה

לציפוי:

– 1/2 כוס חמאה, מרוככת- 2 כוסות אבקת סוכר- 1/4 כוס אבקת קקאו- 2 כפות חלב- 1/2 כפית תמצית וניל

הוראות להכנת עוגת שוקולד חלבה פרווה

1. מחממים תנור ל-350°F (175°C). משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.2. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת הקקאו, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח.3. בקערה גדולה מקציפים יחד את הסוכר, השמן והביצים עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה.4. מוסיפים את החומרים היבשים לחומרים הרטובים ומערבבים רק עד לאיחוד.5. מוסיפים את החמאה, החלבה והפרווה ומערבבים רק עד לאיחוד.6. יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה ואופים 30-35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי.7. מניחים לעוגה להתקרר לחלוטין לפני ההקפאה.8. להכנת הציפוי, מקציפים יחד את החמאה, אבקת הסוכר, אבקת הקקאו, החלב ותמצית הווניל עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה.9. מורחים את הציפוי על העוגה שהתקררה.

שאלות ותשובות

ש: מה ההבדל בין חלבה לפרווה?

ת: חלבה היא ממתק מתוק, אגוזי, מבוסס טחינה, הפופולרי במזרח התיכון. פרווה הוא סוג של קמח העשוי מחומוס טחון.

ש: כמה זמן לוקח לאפות את העוגה?

ת: עוגה לוקחת 30-35 דקות לאפייה.

סיכום

עוגת שוקולד חלבה פרווה היא קינוח טעים וייחודי שבטוח ישמח. השילוב של שוקולד, חלבה ופרווה יוצר טעם ייחודי שבטוח יהיה להיט. עם המתכון הקל לביצוע הזה, תוכלו להכין עוגת שוקולד חלבה פרווה טעימה תוך זמן קצר. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן