מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » בא לי עוגה! » מתכון לעוגת פירורים עם שוקולד

מתכון לעוגת פירורים עם שוקולד

מתכון לעוגת פירורים עם שוקולד

מהי עוגת פירורים?

עוגת פירורים היא סוג של עוגה שמכינים עם ציפוי פירורי. זה נעשה בדרך כלל עם בסיס עוגה חמאתי וציפוי פירורים שמכינים עם חמאה, סוכר וקמח. את תוספת הפירורים מפזרים בדרך כלל על החלק העליון של העוגה לפני האפייה. העוגה מוגשת בדרך כלל עם אבקת אבקת סוכר או זילוף של רוטב שוקולד.

מצרכים לעוגת פירורים עם שוקולד

עבור העוגה:

– 2 כוסות קמח לכל מטרה – 1 כפית אבקת אפייה – 1/2 כפית סודה לשתייה – 1/2 כפית מלח – 1/2 כוס (1 מקל) חמאה, מרוככת – 1 כוס סוכר מגורען – 2 ביצים גדולות – 1 כפית וניל תמצית – 1 כוס חלב

לציפוי פירורים:

– 1/2 כוס (1 מקל) חמאה, מומסת – 1 כוס קמח לכל מטרה – 1/2 כוס סוכר חום בהיר – 1/2 כפית קינמון טחון – 1/4 כפית אגוז מוסקט טחון – 1/2 כוס שוקולד חצי מתוק צ'יפס

הוראות לעוגת פירורים עם שוקולד

עבור העוגה:

1. מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס. משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.2. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח.3. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את הווניל.4. מוסיפים את החומרים היבשים לחומרים הרטובים בשלוש מנות, לסירוגין עם החמאה.5. יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה ומורחים בצורה אחידה.

לציפוי פירורים:

1. בקערה בינונית מערבבים יחד את החמאה המומסת, הקמח, הסוכר החום, הקינמון ואגוז המוסקט עד לקבלת תערובת פירורית.2. מפזרים את ציפוי הפירורים על בלילת העוגה.3. מפזרים את השוקולד צ'יפס על ציפוי הפירורים.4. אופים 40-45 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז יוצא נקי.5. מצננים לפני ההגשה.

השוואה מהירה

רכיבים הוראות
2 כפות של קמח
1 כפית אבקת אפייה
1/2 כפית סודה לשתייה
1/2 כפית מלח
1/2 כוס (1 מקל) חמאה, מרוככת
1 כוס סוכר מגורען
2 ביצים גדולות
1 כפית תמצית וניל
1 כוס חלב חמאה
1/2 כוס (1 מקל) חמאה, מומסת
1 כוס קמח לכל מטרה
1/2 כוס סוכר חום בהיר
1/2 כפית קינמון טחון
1/4 כפית אגוז מוסקט טחון
1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק
מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס. משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.
בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח.
בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את הווניל.
מוסיפים את החומרים היבשים לחומרים הרטובים בשלוש קבוצות, לסירוגין עם החלב.
יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה ומורחים בצורה אחידה.
בקערה בינונית מערבבים יחד את החמאה המומסת, הקמח, הסוכר החום, הקינמון ואגוז המוסקט עד לקבלת תערובת פירורית.
מפזרים את ציפוי הפירורים על בלילת העוגה.
מפזרים את השוקולד צ'יפס על ציפוי הפירורים.
אופים 40-45 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז יוצא נקי.
מצננים לפני ההגשה.

עוגת פירורים היא קינוח טעים וקל שבטוח ישמח כל קהל. הוא עשוי עם בסיס עוגה חמאתי ותוספת פירורים שמכינים עם חמאה, סוכר, קמח ותבלינים. את תוספת הפירורים מפזרים על החלק העליון של העוגה לפני האפייה ולרוב מסיימים אותה באבקת אבקת סוכר או בטפטוף של רוטב שוקולד. הכנת עוגת פירורים עם שוקולד היא תהליך פשוט שדורש רק כמה מרכיבים וכמה שלבים . בסיס העוגה עשוי מקמח לכל מטרה, אבקת אפייה, סודה לשתייה, מלח, חמאה, סוכר, ביצים, תמצית וניל וחלב. תוספת הפירורים עשויה עם חמאה מומסת, קמח, סוכר חום בהיר, קינמון טחון, אגוז מוסקט טחון ושוקולד צ'יפס חצי מתוק. להכנת העוגה, מחממים את התנור ל-350 מעלות פרנהייט ומשמנים ומקמחים עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'. מחבת. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את הווניל. מוסיפים את החומרים היבשים לחומרים הרטובים בשלוש קבוצות, לסירוגין עם החלב. יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה ומורחים בצורה אחידה. לציפוי הפירורים מערבבים יחד את החמאה המומסת, הקמח, הסוכר החום, הקינמון והאגוז מוסקט עד לקבלת פירורים. מפזרים את תוספת הפירורים על בלילת העוגה ולאחר מכן מפזרים את השוקולד צ'יפס על תוספת הפירורים. אופים 40-45 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז יוצא נקי. מצננים לפני ההגשה. עוגת פירורים עם שוקולד היא קינוח טעים וקל שבטוח ישמח כל קהל. זוהי דרך מצוינת לסיים ארוחה או ליהנות כחטיף. רק עם כמה מרכיבים וכמה שלבים, אתה יכול להכין עוגת פירורים טעימה עם שוקולד שתגרום לחברים ובני משפחתך להתחנן לעוד!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן