מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » בא לי עוגה! » מתכון לעוגת חלבה שוקולד

מתכון לעוגת חלבה שוקולד

מתכון לעוגת חלבה שוקולד

מהי עוגת חלבה?

עוגת חלבה היא קינוח טעים המשלב שני טעמים קלאסיים: שוקולד וחלבה. חלבה היא קונדיטוריה מזרח תיכונית העשויה מטחינה, סוכר ומרכיבים נוספים. הוא מוגש לרוב כחטיף או קינוח. השילוב של שוקולד וחלבה יוצר טעם ייחודי שבטוח ישמח כל חיך.

רכיבים

עוגה

– 2 כוסות קמח לכל מטרה- 1 כפית אבקת אפייה- 1/2 כפית סודה לשתייה- 1/2 כפית מלח- 1/2 כוס חמאה, מומסת- 1/2 כוס סוכר מגורען- 2 ביצים- 1 כפית תמצית וניל- 1 /2 כוס חלב- 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק

מילוי חלבה

– 1/2 כוס טחינה- 1/2 כוס סוכר מגורען- 1/4 כוס מים- 1 כפית תמצית וניל- 1/4 כפית הל טחון- 1/4 כפית קינמון טחון

זיגוג שוקולד

– 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק – 2 כפות חמאה – 2 כפות סירופ תירס

הוראות

עוגה

1. מחממים תנור ל-350°F (175°C). משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.2. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח.3. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את תמצית הווניל.4. מוסיפים בהדרגה את החומרים היבשים לחומרים הרטובים, תוך כדי ערבוב עד שהם מתאחדים. מערבבים פנימה את החלב והשוקולד צ'יפס.5. יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה ואופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי. מניחים להתקרר לחלוטין.

מילוי חלבה

1. מערבבים בסיר בינוני את הטחינה, הסוכר, המים, תמצית הוניל, ההל והקינמון. מבשלים על אש בינונית תוך ערבוב מתמיד עד שהתערובת מסמיכה ומתחילה לבעבע.2. מסירים מהאש ומניחים להתקרר לחלוטין.

זיגוג שוקולד

1. בסיר קטן ממיסים את השוקולד צ'יפס, החמאה וסירופ התירס על אש נמוכה תוך ערבוב מתמיד.2. מסירים מהאש ומצננים מעט.

הַרכָּבָה

1. מניחים את העוגה שהתקררה על צלחת הגשה.2. מורחים את מלית החלבה על החלק העליון של העוגה.3. יוצקים את זיגוג השוקולד על החלק העליון של העוגה ומורחים בצורה אחידה.4. הניחו לעוגה להתקרר לחלוטין לפני ההגשה. עוגת החלבה השוקולדית שלכם מוכנה כעת להנאה! הקינוח הטעים הזה בטוח יהיה להיט עם משפחה וחברים. למתכונים נוספים וטיפים לבישול, בדוק את YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן