מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים שווים » מתכון לעוגת פרג עם ציפוי שוקולד

מתכון לעוגת פרג עם ציפוי שוקולד

מתכון לעוגת פרג עם ציפוי שוקולד

מתכון לעוגת פרג עם ציפוי שוקולד

עוגת פרג עם ציפוי שוקולד היא פינוק טעים שבטוח ישמח. מתכון זה קל להכנה ודורש רק כמה מרכיבים. השילוב של עוגת הפרג וציפוי השוקולד הופכים את זה לקינוח ייחודי וטעים. הנה מה שאתה צריך כדי להכין את הפינוק הטעים הזה.

רכיבים

  • 1 כוס קמח לכל מטרה
  • 1 כפית אבקת אפייה
  • 1/2 כפית מלח
  • 1/2 כוס חמאה, מרוככת
  • 1/2 כוס סוכר
  • 2 ביצים
  • 1 כפית תמצית וניל
  • 1/2 כוס פרג
  • 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק
  • 1/4 כוס שמנת כבדה

הוראות

  1. מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.
  2. בקערה בינונית מנפים יחד את הקמח, אבקת האפייה והמלח. לְהַפְרִישׁ.
  3. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את הווניל. מקציפים את תערובת הקמח לסירוגין עם הפרג.
  4. מורחים באופן שווה לתבנית המוכנה. אופים 25 עד 30 דקות בתנור שחומם מראש, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי.
  5. בסיר בינוני על אש נמוכה ממיסים את השוקולד צ'יפס עם השמנת תוך כדי ערבוב מתמיד עד לקבלת תערובת חלקה. מורחים על החלק העליון של העוגה שהתקררה.
  6. מניחים לשוקולד להתייצב לפני ההגשה.

עוגת פרג עם ציפוי שוקולד היא פינוק טעים שבטוח ישמח. מתכון זה קל להכנה ודורש רק כמה מרכיבים. השילוב של עוגת הפרג וציפוי השוקולד הופכים את זה לקינוח ייחודי וטעים. הפרג מוסיפים טעם אגוזי לעוגה וציפוי השוקולד מוסיף מתיקות עשירה. העוגה הזו מושלמת לכל אירוע והיא בטוח תהיה להיט. אם אתם מחפשים קינוח ייחודי וטעים, עוגת פרג זו עם ציפוי שוקולד היא הבחירה המושלמת. השילוב של עוגת הפרג וציפוי השוקולד הופכים את זה לפינוק ייחודי וטעים. הפרג מוסיפים טעם אגוזי לעוגה וציפוי השוקולד מוסיף מתיקות עשירה. העוגה הזו מושלמת לכל אירוע והיא בטוח תהיה להיט. אם אתם מחפשים קינוח ייחודי וטעים, עוגת פרג זו עם ציפוי שוקולד היא הבחירה המושלמת. השילוב של עוגת הפרג וציפוי השוקולד הופכים את זה לפינוק ייחודי וטעים. הפרג מוסיפים טעם אגוזי לעוגה וציפוי השוקולד מוסיף מתיקות עשירה. העוגה הזו מושלמת לכל אירוע והיא בטוח תהיה להיט. כדי להכין את הפינוק הטעים הזה, תזדקק לקמח לכל מטרה, אבקת אפייה, מלח, חמאה, סוכר, ביצים, תמצית וניל, פרג, שוקולד חצי מתוק צ'יפס, ושמנת כבדה. התחל בחימום מראש של התנור ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'. בקערה בינונית מנפים יחד את הקמח, אבקת האפייה והמלח. לְהַפְרִישׁ. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את הווניל. מקציפים את תערובת הקמח לסירוגין עם הפרג. מורחים באופן שווה לתבנית המוכנה. אופים במשך 25 עד 30 דקות בתנור שחומם מראש, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי. בסיר בינוני על אש נמוכה, ממיסים את השוקולד צ'יפס עם השמנת תוך כדי ערבוב מתמיד עד לקבלת תערובת חלקה. מורחים על החלק העליון של העוגה שהתקררה. אפשר לשוקולד להתייצב לפני ההגשה. עוגת פרג זו עם ציפוי שוקולד היא פינוק טעים שבטוח ישמח. השילוב של עוגת הפרג וציפוי השוקולד הופכים את זה לקינוח ייחודי וטעים. הפרג מוסיפים טעם אגוזי לעוגה וציפוי השוקולד מוסיף מתיקות עשירה. העוגה הזו מושלמת לכל אירוע והיא בטוח תהיה להיט. אם אתם מחפשים קינוח ייחודי וטעים, עוגת פרג זו עם ציפוי שוקולד היא הבחירה המושלמת. עם כמה מרכיבים פשוטים והוראות קלות, אתה יכול להכין את הפינוק הטעים הזה תוך זמן קצר. צפו בסרטון הדרכה כדי ללמוד כיצד להכין את הפינוק הטעים הזה. תהנה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן