מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים חדשים » מתכון לעוגת ניקי מוס שוקולד

מתכון לעוגת ניקי מוס שוקולד

. מתכון לעוגת ניקי מוס שוקולד

מהי עוגת מוס שוקולד ניקי?

עוגת מוס שוקולד ניקי היא קינוח דקדנטי שבטוח ישמח כל חובב שוקולד. מדובר בעוגה קלילה ואוורירית העשויה עם שכבות של מוס שוקולד, עוגת ספוג שוקולד וציפוי גנאש שוקולד. העוגה הזו מושלמת לכל אירוע מיוחד או סתם כדי לספק שן מתוקה.

רכיבים

למוס השוקולד:

– 2 כוסות שמנת כבדה – 1/2 כוס סוכר – 1/4 כוס אבקת קקאו – 2 כפות עמילן תירס – 2 כפות מים – 2 כפיות תמצית וניל

לעוגת ספוג שוקולד:

– 2 כוסות קמח לכל מטרה- 1 כוס סוכר- 1/2 כוס אבקת קקאו- 1 כפית אבקת אפייה- 1/2 כפית סודה לשתייה- 1/2 כפית מלח- 1/2 כוס שמן צמחי- 1 כוס חמאה- 2 ביצים – 2 כפיות תמצית וניל

לציפוי גנאש שוקולד:

– 1/2 כוס שמנת כבדה- 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק

הוראות

למוס השוקולד:

1. בסיר בינוני מערבבים את השמנת הכבדה, הסוכר, אבקת הקקאו, עמילן התירס והמים.2. מבשלים על אש בינונית תוך כדי ערבוב מתמיד עד שהתערובת מסמיכה ומגיעה לרתיחה.3. מסירים מהאש ומערבבים פנימה את תמצית הווניל.4. יוצקים את התערובת לקערה ומצננים לטמפרטורת החדר.

לעוגת ספוג שוקולד:

1. מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס. משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.2. בקערה גדולה, טורפים יחד את הקמח, הסוכר, אבקת הקקאו, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח.3. בקערה נפרדת, טורפים יחד את השמן הצמחי, החמאה, הביצים ותמצית הווניל.4. מוסיפים את החומרים הרטובים לחומרים היבשים ומערבבים רק עד לאיחוד.5. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה ואופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי.6. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית 10 דקות לפני שהופכים על רשת לצינון מלא.

לציפוי גנאש שוקולד:

1. בסיר קטן מחממים את השמנת הכבדה עד שהיא רק מתחילה להתבשל.2. מסירים מהאש ומוסיפים את השוקולד צ'יפס. מניחים לדקה אחת, ואז מערבבים עד שהשוקולד נמס והתערובת חלקה.

כדי להרכיב את העוגה:

1. מניחים את העוגה שהתקררה על צלחת עוגה.2. מורחים את מוס השוקולד המצונן על גבי העוגה.3. יוצקים את גנאש השוקולד על החלק העליון של העוגה ומורחים בצורה אחידה.4. מקררים לפחות שעתיים לפני ההגשה.

השוואה מהירה

רכיבים מוס שוקולד עוגת ספוג שוקולד ציפוי גנאש שוקולד
שמנת מתוקה 2 כוסות 1/2 כוס 1/2 כוס
סוכר 1/2 כוס 1 כוס לא
אבקת קקאו 1/4 כוס 1/2 כוס לא
עמילן תירס 2 כפות לא לא
מים 2 כפות לא לא
תמצית וניל 2 כפיות 2 כפיות לא
קמח לכל מטרה לא 2 כוסות לא
אבקת אפייה לא 1 כפית לא
אבקת סודה לשתייה לא 1/2 כפית לא
מלח לא 1/2 כפית לא
שמן צמחי לא 1/2 כוס לא
חוּבצָה לא 1 כוס לא
ביצים לא 2 לא
שוקולד צ'יפס חצי מתוק לא לא 1/2 כוס

עוגת מוס שוקולד ניקי היא קינוח טעים ודקדנטי שבטוח ישמח כל חובב שוקולד. מדובר בעוגה קלילה ואוורירית העשויה עם שכבות של מוס שוקולד, עוגת ספוג שוקולד וציפוי גנאש שוקולד. העוגה הזו מושלמת לכל אירוע מיוחד או סתם כדי לספק שן מתוקה. עם המתכון הקל לביצוע הזה, תוכלו להכין עוגת מוס שוקולד ניקי משלכם תוך זמן קצר. אז אספו את המרכיבים שלכם, חממו מראש את התנור והתכוננו להכין קינוח טעים שכולם יאהבו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן