מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » בא לי עוגה! » מתכון לעוגת מוס שוקולד מריר

מתכון לעוגת מוס שוקולד מריר

מתכון לעוגת מוס שוקולד מריר

מה תצטרכו עבור עוגת מוס שוקולד מריר

הכנת עוגת מוס שוקולד מריר היא דרך טעימה להתפנק עם פינוק מתוק. מתכון זה קל לביצוע ודורש רק כמה מרכיבים. תזדקק לשוקולד מריר, שמנת כבדה, ביצים, סוכר, חמאה וקורט מלח. תצטרך גם תבנית קפיצית בגודל 9 אינץ' וקצת נייר פרגמנט.

הוראות להכנת עוגת מוס שוקולד מריר

שלב 1: הכן את התבנית הקפיצית

מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס. משמנים את תחתית ודפנות התבנית הקפיצית בחמאה. גזרו פיסת נייר אפייה שתתאים לתחתית התבנית והניחו אותה בתבנית.

שלב 2: מכינים את מוס השוקולד

בסיר כפול ממיסים יחד את השוקולד המריר והחמאה. לאחר שנמס, מסירים מהאש ומניחים בצד. בקערה נפרדת טורפים יחד את הביצים והסוכר לקצף בהיר ותפוח. מוסיפים לאט את תערובת השוקולד המומס לתערובת הביצים וטורפים עד לאיחוד.

שלב 3: מקציפים את השמנת

בקערה נפרדת, מקציפים את השמנת הכבדה עד שנוצרות פסגות נוקשות. מקפלים בעדינות את הקצפת לתערובת השוקולד עד לאיחוד.

שלב 4: אופים את העוגה

יוצקים את תערובת מוס השוקולד לתבנית הקפיצית המוכנה. אופים בתנור שחומם מראש במשך 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז יוצא נקי. מניחים לעוגה להתקרר לחלוטין לפני ההגשה.

הגשה ואחסון של עוגת מוס שוקולד מריר

לאחר שהעוגה התקררה, מוציאים אותה מהתבנית הקפיצית ומעבירים לצלחת הגשה. מגישים את העוגה עם פירות יער טריים או כף קצפת. ניתן לשמור את העוגה בכלי אטום במקרר עד 3 ימים.

תיהנו מעוגת מוס שוקולד מריר טעימה

הכנת עוגת מוס שוקולד מריר היא דרך מצוינת להתפנק עם פינוק מתוק. מתכון זה קל לביצוע ודורש רק כמה מרכיבים. בכמה צעדים פשוטים תוכלו ליהנות מעוגת מוס שוקולד מריר טעימה שבטוח תספק את השן המתוקה שלכם. למידע נוסף על עוגת מוס שוקולד מריר, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן