מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים מגניבים » מתכון לעוגת טורט עם קרם שוקולד

מתכון לעוגת טורט עם קרם שוקולד

מתכון לעוגת טורט עם קרם שוקולד

מהי עוגת טורט?

עוגת טורט היא סוג של עוגה שמכינים משכבות מרובות של עוגה וקרם. הוא מעוטר בדרך כלל בשוקולד, אגוזים ותוספות אחרות. העוגה מוגשת בדרך כלל כקינוח או כנשנוש. זוהי עוגה פופולרית במדינות רבות והיא מוגשת לעתים קרובות באירועים מיוחדים.

מצרכים לעוגת טורט עם קרם שוקולד

להכנת עוגת טורט עם קרם שוקולד, תזדקק למרכיבים הבאים:- 2 כוסות קמח לכל מטרה- 1 כפית אבקת אפייה- 1/2 כפית סודה לשתייה- 1/2 כפית מלח- 1/2 כוס חמאה, מרוככת- 1 כוס סוכר מגורען- 2 ביצים- 1 כפית תמצית וניל- 1/2 כוס חמאה- 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק- 1/2 כוס שמנת כבדה- 1/2 כוס אגוזים קצוצים (לא חובה)

הוראות להכנת עוגת טורט עם קרם שוקולד

שלב 1: מחממים את התנור

מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.

שלב 2: הכינו את בלילת העוגה

בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח. בקערה נפרדת מקציפים את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים בזו אחר זו, ולאחר מכן מערבבים פנימה את תמצית הווניל. מוסיפים לסירוגין את החומרים היבשים ואת החמאה לתערובת החמאה, תוך כדי ערבוב עד לאיחוד. מקפלים פנימה את השוקולד צ'יפס.

שלב 3: אופים את העוגה

יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה ואופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית 10 דקות לפני שמעבירים לרשת לצינון מלא.

שלב 4: הכינו את קרם השוקולד

בקערה בינונית מקציפים את השמנת הכבדה עד שנוצרות פסגות נוקשות. מקפלים פנימה בעדינות את האגוזים הקצוצים, אם רוצים.

שלב 5: מרכיבים את העוגה

חותכים את העוגה שהתקררה לשתי שכבות אחידות. מניחים שכבה אחת על צלחת הגשה ומורחים בקרם השוקולד. משטחים את שכבת העוגה הנותרת.

שלב 6: הגישו ותהנו!

עוגת הטורט שלך עם קרם שוקולד מוכנה כעת להגשה. תהנו! עוגת טורט עם קרם שוקולד היא קינוח טעים וקל להכנה שבטוח יהיה להיט אצל המשפחה והחברים שלכם. רק עם כמה מרכיבים פשוטים וכמה שלבים פשוטים, תוכל לקבל עוגה טעימה שמתאימה לכל אירוע. למידע נוסף על מתכון זה, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן