מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים מגניבים » מתכון טעים לעוגת טורט שוקולד ללא קמח

מתכון טעים לעוגת טורט שוקולד ללא קמח

מתכון טעים לעוגת טורט שוקולד ללא קמח

מהי עוגת טורט שוקולד ללא קמח?

עוגת טורט שוקולד ללא קמח היא עוגה עשירה, דחוסה ופאדג'ית שמכינים ללא כל קמח. זה עשוי עם אבקת קקאו, חמאה, ביצים וסוכר. התוצאה היא עוגה דקדנטית וטעימה שבטוח תשמח כל קהל. העוגה הזו מושלמת לאירועים מיוחדים או סתם לפינוק מיוחד.

מצרכים לעוגת טורט שוקולד ללא קמח

בשביל העוגה

– 8 אונקיות של שוקולד חצי מתוק, קצוץ- 1/2 כוס חמאה- 1/2 כוס סוכר- 4 ביצים, מופרדות- 1/4 כוס אבקת קקאו- 1 כפית תמצית וניל

בשביל הגנאש

– 8 אונקיות של שוקולד חצי מתוק, קצוץ – 1/2 כוס שמנת כבדה

הוראות לעוגת טורט שוקולד ללא קמח

1. מחממים את התנור ל-350 מעלות פרנהייט. משמנים ומקמחים תבנית קפיצית 9 אינץ'.2. בסיר כפול ממיסים יחד את השוקולד והחמאה תוך ערבוב עד לקבלת מרקם חלק. מסירים מהאש ומצננים 10 דקות.3. בקערה בינונית מקציפים את החלמונים והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. מוסיפים את תערובת השוקולד המצונן ומערבבים עד לאיחוד.4. בקערה נפרדת מקציפים את החלבונים עד שנוצרים פסגות נוקשות. מקפלים בעדינות את החלבונים לתוך תערובת השוקולד.5. מנפים את אבקת הקקאו לתוך התערובת ומקפלים עד לאיחוד. יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה.6. אופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז יוצא נקי. מניחים להתקרר לחלוטין לפני שמוציאים מהתבנית.7. להכנת הגנאש שמים את השוקולד הקצוץ בקערה בינונית. מחממים את השמנת בסיר קטן עד שהיא רק מתחילה לרתוח. יוצקים את השמנת החמה על השוקולד ומניחים ל-5 דקות. מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה.8. יוצקים את הגנאש על העוגה שהתקררה ומורחים בצורה אחידה. מניחים לשבת עד שהגנאש מתייצב.9. פורסים ומגישים את עוגת השוקולד ללא קמח. תהנו! עוגת טורט שוקולד ללא קמח היא קינוח טעים וקל שישמח כל קהל. עם המרקם העשיר, הצפוף והפושטי שלה, העוגה הזו מושלמת לאירועים מיוחדים או סתם לפינוק מיוחד. עם המתכון הפשוט הזה, תוכלו להכין עוגת טורט שוקולד טעימה ללא קמח שבטוח תרשים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן