מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים שווים » מתכון לעוגת גבינה שוקולד

מתכון לעוגת גבינה שוקולד

מתכון לעוגת גבינה שוקולד

מתכון לעוגת גבינה שוקולד

עוגת גבינה שוקולד היא קינוח דקדנטי וטעים שבטוח ישמח כל קהל. בין אם אתם מארחים מסיבת ארוחת ערב או סתם מחפשים פינוק מיוחד לעצמכם, המתכון הזה יעזור לכם להכין עוגת גבינה שוקולדית טעימה שכולם יאהבו.

רכיבים

  • 1 ½ כוסות פירורי קרקר גרהם
  • 3 כפות סוכר
  • 6 כפות חמאה, מומסת
  • 4 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת, מרוככת
  • 1 כוס סוכר
  • 4 ביצים
  • 1 כפית תמצית וניל
  • 1 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק
  • 1/3 כוס שמנת כבדה
  • 1/3 כוס שמנת חמוצה

הוראות

מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס. משמנים תבנית קפיצית בגודל 9 אינץ' בחמאה. בקערה בינונית מערבבים פירורי קרקר גרהם, 3 כפות סוכר וחמאה מומסת. מהדקים את התערובת לתחתית התבנית המוכנה. אופים במשך 10 דקות. מוציאים מהתנור ומצננים.

בקערה גדולה מקציפים גבינת שמנת ו-1 כוס סוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. מוסיפים ביצים, אחת בכל פעם, ומקציפים לאחר כל הוספה. טורפים פנימה תמצית וניל. יוצקים את תערובת גבינת השמנת לתוך הקרום שהתקרר. אופים במשך 40 דקות. מוציאים מהתנור ומצננים.

בסיר קטן, ממיסים שוקולד צ'יפס ושמנת כבדה על אש נמוכה. מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה. יוצקים מעל עוגת גבינה מקוררת. מקררים לפחות 4 שעות.

בקערה קטנה מערבבים שמנת חמוצה ו-3 כפות סוכר הנותרות. מורחים מעל עוגת גבינה מקוררת. מקררים לפחות שעה לפני ההגשה.

שאלות ותשובות

ש: כמה זמן עליי לשמור את עוגת הגבינה במקרר?
ת: יש לשמור את עוגת הגבינה במקרר לפחות 4 שעות לפני ההגשה. ניתן לשמור במקרר עד 5 ימים.

ש: האם אני יכול להשתמש בסוג אחר של קרום?
ת: כן, אתה יכול להשתמש בכל סוג של קרום שאתה אוהב. אתה יכול להשתמש בקרום שנקנה בחנות או להכין בעצמך עם קרקרים גרהם, אגוזים או מרכיבים אחרים.

ש: האם אני יכול להשתמש בסוג אחר של שוקולד?
ת: כן, אתה יכול להשתמש בכל סוג של שוקולד שאתה אוהב. שוקולד מריר, שוקולד חלב או שוקולד לבן יעבדו היטב.

סיכום

עוגת גבינה שוקולד היא קינוח דקדנטי וטעים שבטוח ישמח כל קהל. עם המתכון הקל לביצוע הזה, תוכלו להכין עוגת גבינה שוקולדית טעימה שכולם יאהבו. כל מה שאתה צריך זה פירורי קרקר גרהם, חמאה, גבינת שמנת, סוכר, ביצים, תמצית וניל, שוקולד צ'יפס חצי מתוק, שמנת כבדה ושמנת חמוצה. מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס, משמנים תבנית קפיצית בגודל 9 אינץ', ודוחסים את תערובת פירורי גרהם קרקר לתחתית התבנית. אופים במשך 10 דקות. מקציפים גבינת שמנת וסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה, מוסיפים ביצים ויוצקים את תערובת גבינת השמנת לקרום המקורר. אופים במשך 40 דקות. ממיסים שוקולד צ'יפס ושמנת כבדה על אש נמוכה, יוצקים על עוגת גבינה מקוררת ומכניסים למקרר ל-4 שעות לפחות. מערבבים שמנת חמוצה וסוכר, מורחים על עוגת גבינה מקוררת ומקררים לפחות שעה לפני ההגשה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן