מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים שווים » מתכון טעים לעוגת גבינה עם שוקולד נוטלה

מתכון טעים לעוגת גבינה עם שוקולד נוטלה

מתכון טעים לעוגת גבינה עם שוקולד נוטלה

עוגת גבינה עם מתכון שוקולד נוטלה

עוגת גבינה עם שוקולד נוטלה היא פינוק טעים שבטוח ישביע את השן המתוקה שלך. מתכון זה קל להכנה ויהיה להיט בקרב בני משפחה וחברים. בין אם אתם מחפשים קינוח להגשה באירוע מיוחד או סתם רוצים להתפנק עם פינוק מתוק, עוגת הגבינה הזו בטוח תשמח. השילוב של עוגת גבינה שמנת ושוקולד נוטלה הוא שידוך תוצרת גן עדן. שוקולד הנוטלה מוסיף לעוגת הגבינה טעם עשיר וקרמי שבטוח יהיה להיט. התוספת של שוקולד הנוטלה גם מוסיפה מעט מתיקות שתהפוך את הקינוח הזה לעוד יותר בלתי ניתן לעמוד בפניו.

רכיבים

לקרום:- ½ כוסות פירורי קרקר גרהם- ¼ כוס חמאה מומסת- 2 כפות סוכר למילוי:- 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת, מרוככת- ¾ כוס סוכר- 2 כפות קמח לכל מטרה- 2 ביצים- 1 כפית תמצית וניל – ½ כוס שוקולד נוטלה

הוראות

1. מחממים תנור ל-350°F.2. בקערה בינונית מערבבים פירורי קרקר גרהם, חמאה מומסת וסוכר. מערבבים עד לאיחוד.3. מהדקים את התערובת לתחתית ומעלה לצדדים של תבנית קפיצית בגודל 9 אינץ'.4. בקערה גדולה מקציפים גבינת שמנת, סוכר וקמח עד לקבלת תערובת חלקה.5. מוסיפים ביצים, אחת בכל פעם, ומקציפים רק עד לאיחוד.6. מוסיפים תמצית וניל ושוקולד נוטלה ומערבבים עד לאיחוד.7. יוצקים את התערובת לתבנית המוכנה ומורחים בצורה אחידה.8. אופים במשך 40-45 דקות, או עד שהמרכז מתייצב בדיוק.9. מצננים לחלוטין לפני ההגשה.

טיפים

– הקפידו להשתמש בגבינת שמנת מרוככת לקבלת התוצאות הטובות ביותר.- אם אין לכם תבנית קפיצית, תוכלו להשתמש בצלחת פאי בגודל 9 אינץ'.- אם אתם רוצים להפוך את עוגת הגבינה לדקדנטית עוד יותר, תוכלו לעלות עליה עם קצפת ושבבי שוקולד.- אם רוצים להכין את עוגת הגבינה מבעוד מועד, אפשר לשמור במקרר עד 3 ימים.

סיכום

עוגת גבינה עם שוקולד נוטלה היא קינוח טעים וקל להכנה שבטוח יהיה להיט בקרב המשפחה והחברים. השילוב של עוגת גבינה שמנת ושוקולד נוטלה הוא שידוך תוצרת גן עדן. עם כמה מרכיבים פשוטים וכמה שלבים פשוטים, אתה יכול להכין את הקינוח הטעים הזה תוך זמן קצר. אז למה אתה מחכה? התחילו לאפות ותיהנו מהפינוק הטעים הזה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן