מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים שווים » מתכון לעוגת שוקולד של אמא – טעים וקל להכנה

מתכון לעוגת שוקולד של אמא – טעים וקל להכנה

מתכון לעוגת שוקולד של אמא – טעים וקל להכנה

מתכון לעוגת שוקולד של אמא

רוצים להכין עוגת שוקולד טעימה וקלה להכנה? אל תחפש עוד! המתכון הזה בטוח ישמח את כולם. עם כמה מרכיבים פשוטים, אתה יכול להכין פינוק טעים שהמשפחה והחברים שלך יאהבו. להכנת עוגת שוקולד זו תזדקק ל: – 2 כוסות קמח לכל מטרה – 1 כפית אבקת אפייה – 1/2 כפית סודה לשתייה – 1/4 כפית מלח – 1/2 כוס אבקת קקאו – 1/ 2 כוסות חמאה, מרוככת – 1 כוס סוכר מגורען – 2 ביצים – 1 כפית תמצית וניל – 1 כוס חלב חמאה כדי להתחיל, חממו את התנור ל-350 מעלות פרנהייט. משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו. לְהַפְרִישׁ. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. מוסיפים את הביצים בזו אחר זו וטורפים היטב לאחר כל הוספה. מוסיפים את תמצית הווניל ומערבבים עד לאיחוד. מוסיפים לסירוגין את החומרים היבשים ואת החמאה לתערובת החמאה, מתחילים ומסיימים עם החומרים היבשים. מקציפים רק עד לאיחוד. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה ואופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית 10 דקות לפני שמעבירים לרשת לצינון מלא. לאחר שהעוגה מתקררת, אתה יכול להקפיא אותה עם הציפוי האהוב עליך. לקבלת ציפוי שוקולד פשוט, ערבבו יחד 1/2 כוס חמאה, 2 כוסות אבקת סוכר, 1/4 כוס אבקת קקאו ו-2 כפות חלב. מקציפים עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה.

תיהנו מפינוק טעים

עוגת השוקולד הזו בטוח תהיה להיט עם המשפחה והחברים שלך. הוא לח וטעים, וציפוי השוקולד הפשוט מוסיף נופך נחמד. תיהנו מפינוק טעים עם המשפחה והחברים.

דעתי האישית

אני אוהב את המתכון הזה לעוגת שוקולד. זה כל כך קל להכנה והתוצאות תמיד טעימות. העוגה לחה וטעימה, והציפוי השוקולדי הפשוט הוא מגע הגימור המושלם. אני תמיד מקבל ביקורות נלהבות כשאני מכין את העוגה הזו. זה בהחלט משמח קהל!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן