מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים שווים » מתכון לעוגת ביסקוויטים שוקולד של אסם

מתכון לעוגת ביסקוויטים שוקולד של אסם

מתכון לעוגת ביסקוויטים שוקולד של אסם

מתכון לעוגת ביסקוויטים שוקולד של אסאם

מחפשים מתכון טעים וקל לעקוב לעוגת ביסקוויטים של אסאם? אל תחפש עוד! המתכון הזה בטוח יהיה להיט אצל כולם. עקוב אחר ההוראות שלב אחר שלב כדי להכין עוגה טעימה שכולם יאהבו.

רכיבים

– 2 כוסות קמח לכל מטרה- 1 כפית אבקת אפייה- 1/2 כפית סודה לשתייה- 1/2 כפית מלח- 1/2 כוס חמאה, מרוככת- 1 כוס סוכר מגורען- 2 ביצים- 1 כפית תמצית וניל- 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק- 1/2 כוס אגוזי מלך קצוצים- 1/2 כוס ביסקוויטים שוקולד של אסאם, מרוסקים

הוראות

1. מחממים תנור ל-350°F (175°C). משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.2. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח.3. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את תמצית הווניל.4. מוסיפים בהדרגה את החומרים היבשים לתערובת המוקרמת, תוך כדי ערבוב רק עד להטמעה.5. מקפלים פנימה את השוקולד צ'יפס, אגוזי המלך ובישקוטי השוקולד של אסאם.6. יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה.7. אופים 30-35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי.8. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית למשך 10 דקות, ולאחר מכן הופכים על רשת להתקררות מלאה.

מָנָה

מגישים את עוגת ביסקוויטים של אסאם עם כף קצפת או כדור גלידה. תהנה!

טיפים

– לטעם עשיר יותר, נסה להוסיף כפית אבקת אספרסו אינסטנט לבלילה.- לטעם שוקולד עז יותר, נסה להחליף את הצ'יפס החצי מתוק בשוקולד צ'יפס.- כדי להפוך את העוגה לדקדנטית עוד יותר, נסה להוסיף שכבת גנאש או טפטוף של שוקולד מומס מעל.- לטוויסט מהנה, נסו להוסיף שכבה של הריבה או הג'לי האהובים עליכם בין שכבות העוגה.- אם אין לכם ביסקוויטים שוקולד של אסאם, תוכלו להחליף בכל סוג של עוגיית שוקולד או ביסקוויט.- למראה חגיגי יותר, נסו לכסות את העוגה עם זילוף צבעוני או אגוזים קצוצים.- כדי להפוך את העוגה למיוחדת עוד יותר, נסו להוסיף שכבת ציפוי או זילוף של שוקולד לבן מומס.- לקבלת עוגה ייחודית מצגת, נסה להגיש את העוגה בכוסות אישיות או ברמקינים.- כדי להפוך את העוגה לטעימה עוד יותר, נסה להוסיף שכבה של פירות טריים או טפטוף של רוטב קרמל.- לאפשרות בריאה יותר, נסה להחליף את הקמח המלא קמח למטרות.- לקבלת אפשרות ללא גלוטן, נסה להחליף קמח ללא גלוטן בקמח לכל מטרה. הכנת עוגת ביסקוויטים שוקולד של אסאם היא דרך מהנה וקלה ליהנות מפינוק טעים. רק עם כמה מרכיבים פשוטים וכמה שלבים פשוטים, תוכלו להכין עוגה שכולם יאהבו. אז למה אתה מחכה? התחילו לאפות! למתכונים טעימים נוספים, עיין ברשימת ההשמעה של מתכוני עוגות ב-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן