מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » בא לי עוגה! » מתכון לעוגת שוקולד פרווה

מתכון לעוגת שוקולד פרווה

מתכון לעוגת שוקולד פרווה

מהי עוגת שוקולד פרווה?

עוגת שוקולד פרווה היא קינוח קלאסי שקיים כבר מאות שנים. זוהי עוגה עשירה ולחה המיוצרת משילוב של אבקת קקאו, חמאה, סוכר, ביצים וקמח. העוגה מכוסה בדרך כלל עם זיגוג שוקולד ומקשטת באגוזים, שוקולד צ'יפס או קישוטים אחרים. העוגה הזו אהובה על רבים והיא דרך מצוינת לסיים ארוחה או לשמש פינוק מיוחד.

מצרכים לעוגת שוקולד פרווה

עוגה

– 2 כוסות קמח לכל מטרה- 1 כוס אבקת קקאו- 1 כפית אבקת אפייה- 1 כפית סודה לשתייה- 1/2 כפית מלח- 1 כוס חמאה, מרוככת- 2 כוסות סוכר- 4 ביצים- 1 כוס חמאה- 1 כפית תמצית וניל

זיגוג שוקולד

– 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק – 1/4 כוס חמאה – 2 כפות סירופ תירס – 1 כפית תמצית וניל

הוראות לעוגת שוקולד פרווה

עוגה

1. מחממים תנור ל-350°F (175°C). משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.2. בקערה בינונית מנפים יחד את הקמח, אבקת הקקאו, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח.3. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים בזו אחר זו, ואז מערבבים פנימה את החמאה והוניל.4. מוסיפים בהדרגה את החומרים היבשים לחומרים הרטובים ומערבבים רק עד לאיחוד.5. יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה ואופים 30-35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי.6. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית למשך 10 דקות, ולאחר מכן הופכים על רשת להתקררות מלאה.

זיגוג שוקולד

1. בסיר בינוני ממיסים את השוקולד צ'יפס, החמאה וסירופ התירס על אש נמוכה.2. מסירים מהאש ומערבבים פנימה את תמצית הווניל.3. יוצקים את הזיגוג על העוגה שהתקררה ומורחים בצורה אחידה.4. מניחים לזיגוג להתייצב לפני ההגשה.

טיפים להכנת עוגת שוקולד פרווה

החלפות

– אם אין לך חמאה, אתה יכול להחליף בחלב רגיל ו-1 כף חומץ לבן או מיץ לימון. – אם אין לך שוקולד צ'יפס חצי מתוק, אתה יכול להחליף עם שוקולד צ'יפס מריר או חלב.

אִחסוּן

עוגת שוקולד פרווה יכולה להישמר בכלי אטום בטמפרטורת החדר עד 3 ימים. ניתן גם להקפיא עד 3 חודשים.

הצעות הגשה

עוגת שוקולד פרווה טעימה מוגשת עם כדור גלידה או כף קצפת. זה גם טעים להגיש עם פירות יער טריים או טפטוף של רוטב קרמל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן