מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » בא לי עוגה! » מתכון לעוגת שוקולד עשירה עם שמנת מתוקה

מתכון לעוגת שוקולד עשירה עם שמנת מתוקה

מתכון לעוגת שוקולד עשירה עם שמנת מתוקה

מתכון לעוגת שוקולד עשירה עם שמנת מתוקה

עוגת שוקולד היא קינוח קלאסי שאהוב על רבים. זוהי דרך מצוינת לסיים ארוחה או לחגוג אירוע מיוחד. המתכון הזה לעוגת שוקולד עשירה עם שמנת מתוקה בטוח ישמח. זה קל להכנה ויהיה להיט עם המשפחה והחברים שלך.

הצעד הראשון בהכנת העוגה הטעימה הזו הוא לחמם מראש את התנור ל-350 מעלות פרנהייט. משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'. בקערה בינונית מנפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח. בקערה נפרדת מקציפים את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את תמצית הווניל.

בקערה נפרדת ממיסים את השוקולד במיקרוגל או על סיר כפול. לאחר ההמסה מוסיפים את השוקולד המומס לתערובת החמאה והסוכר ומערבבים עד לאיחוד. מוסיפים לסירוגין את החומרים היבשים והחלב לתערובת השוקולד תוך כדי ערבוב עד לאיחוד. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה ואופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי.

הכנת השמנת המתוקה

בזמן שהעוגה נאפית, מכינים את השמנת המתוקה. טורפים בקערה בינונית את גבינת השמנת, החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. מקציפים פנימה את תמצית הווניל והשמנת הכבדה עד לאיחוד. לְהַפְרִישׁ.

הרכבת העוגה

לאחר סיום האפייה של העוגה, מניחים לה להתקרר בתבנית 10 דקות לפני שהופכים אותה על רשת לצינון מלא. לאחר שהעוגה מתקררת, מורחים את השמנת המתוקה על החלק העליון של העוגה. מגישים את העוגה מיד או מאחסנים בכלי אטום במקרר עד 3 ימים.

עוגת השוקולד העשירה הזו עם שמנת מתוקה בטוחה שתהיה להיט עם המשפחה והחברים שלך. זה קל להכנה ובטוח ישמח. למתכונים טעימים נוספים, הקפד לבדוק את YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן