מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » בא לי עוגה! » מתכון לעוגת שוקולד מספר ילדים מבשלים

מתכון לעוגת שוקולד מספר ילדים מבשלים

מתכון לעוגת שוקולד מספר ילדים מבשלים

מתכון לעוגת שוקולד טעימה

עוגת שוקולד היא קינוח קלאסי שאהוב על ילדים ומבוגרים כאחד. זוהי דרך מצוינת לגרום לילדים להיות מעורבים במטבח והיא פעילות מהנה עבורם לעשות. מתכון זה קל לביצוע ויגרום לעוגת שוקולד טעימה שכולם יאהבו. אז, אספו את המרכיבים שלכם ובואו נתחיל לאפייה!

רכיבים

  • 1 כוס קמח לכל מטרה
  • 1/2 כוס אבקת קקאו
  • 1 כפית אבקת אפייה
  • 1/2 כפית סודה לשתייה
  • 1/2 כפית מלח
  • 1/2 כוס חמאה, מרוככת
  • 1 כוס סוכר מגורען
  • 2 ביצים
  • 1 כפית תמצית וניל
  • 1/2 כוס חמאה
  • 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק

הוראות

  1. מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.
  2. בקערה בינונית מנפים יחד את הקמח, אבקת הקקאו, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח. לְהַפְרִישׁ.
  3. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את הווניל. מקציפים את תערובת הקמח לסירוגין עם החמאה. מקפלים פנימה את השוקולד צ'יפס.
  4. יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה. אופים 30 עד 35 דקות בתנור שחומם מראש, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית במשך 10 דקות, ולאחר מכן הופכים על רשת ומצננים לחלוטין.

השוואה מהירה

רכיבים הוראות
1 כוס קמח לכל מטרה מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.
1/2 כוס אבקת קקאו בקערה בינונית מנפים יחד את הקמח, אבקת הקקאו, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח. לְהַפְרִישׁ.
1 כפית אבקת אפייה בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את הווניל. מקציפים את תערובת הקמח לסירוגין עם החמאה. מקפלים פנימה את השוקולד צ'יפס.
1/2 כפית סודה לשתייה יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה. אופים 30 עד 35 דקות בתנור שחומם מראש, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית במשך 10 דקות, ולאחר מכן הופכים על רשת ומצננים לחלוטין.
1/2 כפית מלח
1/2 כוס חמאה, מרוככת
1 כוס סוכר מגורען
2 ביצים
1 כפית תמצית וניל
1/2 כוס חמאה
1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק

הכנת עוגת שוקולד עם כמה ילדים היא דרך מצוינת לגרום להם להיות מעורבים במטבח. זו גם פעילות מהנה שהם יכולים לעשות ביחד. מתכון זה קל לביצוע ויגרום לעוגת שוקולד טעימה שכולם יאהבו. אז, אספו את המרכיבים שלכם ובואו נתחיל לאפייה!

השלב הראשון הוא לחמם מראש את התנור ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'. לאחר מכן, בקערה בינונית, מנפים יחד את הקמח, אבקת הקקאו, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח. לְהַפְרִישׁ.

בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את הווניל. מקציפים את תערובת הקמח לסירוגין עם החמאה. מקפלים פנימה את השוקולד צ'יפס.

יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה. אופים 30 עד 35 דקות בתנור שחומם מראש, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית במשך 10 דקות, ואז הופכים על רשת ומצננים לחלוטין.

לאחר שהעוגה מתקררת, זה הזמן ליהנות! עוגת השוקולד הטעימה הזו בטוח תהיה להיט אצל כולם. אז, אספו את המצרכים שלכם ותנו לילדים לעזור לכם להכין עוגת שוקולד טעימה שכולם יאהבו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן