מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » בא לי עוגה! » מתכון לעוגת שוקולד עם שוקולד לאפייה

מתכון לעוגת שוקולד עם שוקולד לאפייה

מתכון לעוגת שוקולד עם שוקולד לאפייה

מתכון לעוגת שוקולד עם שוקולד לאפייה

הכנת עוגת שוקולד טעימה עם שוקולד אפייה היא קלה וניתן לעשות אותה בכמה שלבים פשוטים. המתכון הזה מושלם לכל אירוע ויהווה עוגה טעימה שכולם יאהבו. בין אם אתם מכינים עוגת יום הולדת או סתם פינוק לעצמכם, המתכון הזה בטוח יהיה להיט.

רכיבים

כדי להכין את עוגת השוקולד הטעימה הזו עם שוקולד אפייה, תזדקק למרכיבים הבאים: – 2 כוסות קמח לכל מטרה – 1 כפית אבקת אפייה – 1/2 כפית סודה לשתייה – 1/2 כפית מלח – 1/2 כוס אבקת קקאו – 1/2 כוס חמאה, מרוככת – 1 כוס סוכר מגורען – 2 ביצים גדולות – 1 כפית תמצית וניל – 1 כוס חמאה – 1/2 כוס שוקולד אפייה, קצוץ

הוראות

1. מחממים את התנור ל-350°F (175°C). משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'. 2. טורפים בקערה בינונית את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו. 3. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את תמצית הווניל. 4. מוסיפים את החומרים היבשים בהדרגה לחומרים הרטובים, לסירוגין עם החמאה. מערבבים רק עד לאיחוד. 5. מקפלים פנימה את שוקולד האפייה הקצוץ. 6. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה ואופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי. 7. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית 10 דקות לפני שמוציאים אותה על רשת לצינון מלא. עוגת השוקולד הטעימה שלך עם שוקולד אפייה מוכנה כעת להנאה. מגישים אותו עם כדור גלידה או כף קצפת לפינוק מיוחד במיוחד. למתכונים טעימים נוספים, בדוק ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן