מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים שווים » מתכון לעוגת שוקולד עם שוקולד ושמנת מתוקה

מתכון לעוגת שוקולד עם שוקולד ושמנת מתוקה

מתכון לעוגת שוקולד עם שוקולד ושמנת מתוקה

מצרכים לעוגת שוקולד עם שוקולד ושמנת מתוקה

בשביל העוגה

  • 2 כפות של קמח
  • 2/3 כוס אבקת קקאו
  • 1 כפית אבקת אפייה
  • 1 כפית סודה לשתייה
  • 1/2 כפית מלח
  • 1 כוס חמאה, מרוככת
  • 2 כוסות סוכר מגורען
  • 4 ביצים גדולות
  • 1 כפית תמצית וניל
  • 1 כוס חלב חמאה

למילוי שוקולד ושמנת מתוקה

  • 1/2 כוס שמנת כבדה
  • 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק
  • 1/2 כוס חלב מרוכז ממותק
  • 1/2 כפית תמצית וניל

הוראות לעוגת שוקולד עם שוקולד ושמנת מתוקה

בשביל העוגה

  1. מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים ומקמחים שתי תבניות עוגה עגולות בגודל 9 אינץ'.
  2. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת הקקאו, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח. לְהַפְרִישׁ.
  3. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את הווניל.
  4. טורפים פנימה את החומרים היבשים לסירוגין עם החמאה ומערבבים רק עד להטמעה. מחלקים את הבלילה באופן שווה בין התבניות המוכנות.
  5. אופים בתנור שחומם מראש במשך 30 עד 35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי. מניחים להצטנן בתבניות למשך 10 דקות, ואז הופכים על רשת ומצננים לחלוטין.

למילוי שוקולד ושמנת מתוקה

  1. בסיר בינוני, מחממים את השמנת הכבדה על אש בינונית עד שהיא רק מתחילה להתבשל. מסירים מהאש ומערבבים פנימה את השוקולד צ'יפס עד להמסה וחלקה.
  2. מערבבים פנימה את החלב המרוכז ותמצית הווניל עד לאיחוד. מניחים להתקרר לטמפרטורת החדר.

הרכבת עוגת השוקולד עם שוקולד ושמנת מתוקה

  1. מניחים את אחת משכבות העוגה על צלחת הגשה. מורחים מעל את מילוי השוקולד והשמנת המתוקה המקורר. מניחים מעל את שכבת העוגה השנייה.
  2. מגישים מיד, או מאחסנים במקרר עד להגשה.

הכנת עוגת שוקולד טעימה עם שוקולד ושמנת מתוקה היא דרך מצוינת להרשים את המשפחה והחברים. השילוב של עוגת השוקולד העשירה ומילוי השמנת המתוקה הקרמית בטוח יהיה להיט. החלק הטוב ביותר הוא שהיא קלה להכנה, ואתה יכול למצוא את כל המרכיבים במכולת המקומית שלך. כדי להכין את העוגה, תצטרך קמח לכל מטרה, אבקת קקאו, אבקת אפייה, סודה לשתייה, מלח, חמאה, סוכר מגורען, ביצים, תמצית וניל וחלב חמאה. התחל על ידי חימום מראש של התנור ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס) ושימון וקמח שתי תבניות עוגה עגולות בגודל 9 אינץ'. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת הקקאו, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את הווניל. טורפים פנימה את החומרים היבשים לסירוגין עם החמאה ומערבבים רק עד להטמעה. מחלקים את הבלילה באופן שווה בין התבניות המוכנות ואופים במשך 30 עד 35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי. מניחים להתקרר בתבניות במשך 10 דקות, ואז הופכים על רשת ומצננים לחלוטין. למילוי השוקולד והשמנת המתוקה, תזדקק לשמנת כבדה, שוקולד צ'יפס חצי מתוק, חלב מרוכז ממותק ותמצית וניל. בסיר בינוני, מחממים את השמנת הכבדה על אש בינונית עד שהיא רק מתחילה להתבשל. מסירים מהאש ומערבבים פנימה את השוקולד צ'יפס עד להמסה וחלקה. מערבבים פנימה את החלב המרוכז ותמצית הווניל עד לאיחוד. מניחים להתקרר לטמפרטורת החדר. להרכבת העוגה מניחים את אחת משכבות העוגה על צלחת הגשה. מורחים מעל את מילוי השוקולד והשמנת המתוקה המקורר. מניחים מעל את שכבת העוגה השנייה. מגישים מיד, או מאחסנים במקרר עד להגשה. למידע נוסף על אפיית עוגות, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב. אתה יכול גם למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה . הכנת עוגת שוקולד טעימה עם שוקולד ושמנת מתוקה היא דרך מצוינת להראות למשפחה ולחברים שלך כמה אכפת לך. עם כמה מרכיבים פשוטים ומעט זמן, תוכלו להכין עוגה טעימה שכולם יאהבו. אז למה לא לנסות?

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן