מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים שווים » מתכון לעוגת שוקולד עם סירופ

מתכון לעוגת שוקולד עם סירופ

. מתכון לעוגת שוקולד עם סירופ

עוגת שוקולד טעימה עם סירופ

עוגת שוקולד עם סירופ היא קינוח קלאסי שבטוח ישמח. זהו מתכון פשוט שניתן להכין עם מרכיבים שכנראה כבר יש לכם במזווה. השילוב של עוגת השוקולד העשירה והסירופ המתוק הופך את זה לקינוח שכולם יאהבו. בין אם אתם עורכים אירוע מיוחד או סתם רוצים לפנק את עצמכם, המתכון הזה בטוח יהיה להיט.

השלב הראשון בהכנת הקינוח הטעים הזה הוא הכנת העוגה. התחל בחימום מראש של התנור ל-350 מעלות. משמנים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ' ומניחים בצד. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת הקקאו, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח. בקערה נפרדת מקציפים את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. מוסיפים את הביצים בזו אחר זו וטורפים היטב לאחר כל הוספה. מוסיפים לאט את החומרים היבשים לחומרים הרטובים ומערבבים רק עד שהם מתאחדים. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה ואופים 25-30 דקות או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי.

בזמן שהעוגה נאפית, מכינים את הסירופ. בסיר בינוני מערבבים את הסוכר, סירופ התירס והמים. מביאים לרתיחה על אש בינונית-גבוהה תוך כדי ערבוב מתמיד. מנמיכים את האש לנמוכה ומבשלים 5 דקות. מסירים מהאש ומערבבים פנימה את תמצית הווניל. לְהַפְרִישׁ.

לאחר האפייה של העוגה, הניחו לה להתקרר במשך 10 דקות לפני שהופכים אותה על רשת. מניחים לעוגה להתקרר לחלוטין לפני שיוצקים את הסירופ מעל. חותכים את העוגה לפרוסות ומגישים עם כף קצפת או גלידה.

טיפים להכנת עוגת שוקולד מושלמת עם סירופ

  • הקפידו להשתמש באבקת קקאו איכותית לקבלת הטעם הטוב ביותר.
  • אם אין לך סירופ תירס, אתה יכול להחליף דבש או סירופ מייפל.
  • לפינוק מיוחד במיוחד, מעל העוגה פירות יער טריים או שבבי שוקולד.

השוואה מהירה

רכיבים כמות
קמח 2 כוסות
אבקת קקאו 1/2 כוס
אבקת אפייה 1 כפית
אבקת סודה לשתייה 1/2 כפית
מלח 1/4 כפית
חמאה 1/2 כוס
סוכר 1 כוס
ביצים 2
סוכר 1/2 כוס
סירופ תירס 1/4 כוס
מים 1/4 כוס
תמצית וניל 1 כפית

הכנת עוגת שוקולד עם סירופ היא דרך מצוינת ליהנות מקינוח קלאסי. השילוב של עוגת השוקולד העשירה והסירופ המתוק בהחלט ישמח. עם כמה מרכיבים פשוטים ומעט זמן, תוכלו להכין את הקינוח הטעים הזה שכולם יאהבו. לטיפים וטריקים נוספים על אפייה, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן