מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים חדשים » מתכון לעוגת שוקולד עם נס קפה

מתכון לעוגת שוקולד עם נס קפה

מתכון לעוגת שוקולד עם נס קפה

מה זה נס קפה?

נס קפה הוא שילוב ייחודי וטעים של קפה ושוקולד שבטוח יפתה את בלוטות הטעם שלך. זהו שילוב של שניים מהטעמים הפופולריים ביותר בעולם, והוא בטוח יהיה להיט עם המשפחה והחברים שלך. Coffee Miracle הוא שילוב של אספרסו, שוקולד מריר ורמז לסוכר. השילוב של שלושת המרכיבים הללו יוצר טעם ייחודי שבטוח ישמח.

מצרכים לעוגת שוקולד עם נס קפה

בשביל העוגה

– 2 כוסות קמח לכל מטרה – 1 כפית אבקת אפייה – 1 כפית סודה לשתייה – 1/2 כפית מלח – 1/2 כוס חמאה, מרוככת – 1 כוס סוכר מגורען – 2 ביצים – 1 כפית תמצית וניל – 1 כוס חמאה – 1 /2 כוס אספרסו – 1/2 כוס שוקולד צ'יפס מריר

עבור ציפוי נס הקפה

– 1/2 כוס חמאה, מרוככת – 2 כוסות אבקת סוכר – 1 כפית תמצית וניל – 2 כפות אספרסו – 2 כפות שוקולד צ'יפס מריר

הוראות לעוגת שוקולד עם נס קפה

בשביל העוגה

1. מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס. משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'. 2. טורפים בקערה בינונית את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח. 3. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. 4. מוסיפים את הביצים בזו אחר זו וטורפים היטב לאחר כל הוספה. 5. מוסיפים את תמצית הווניל ומערבבים עד לאיחוד. 6. מוסיפים את החומרים היבשים לחומרים הרטובים בשלוש מנות, לסירוגין עם החמאה והאספרסו. 7. מקפלים פנימה את השוקולד צ'יפס המריר. 8. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה ואופים 30-35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי. 9. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית 10 דקות לפני שמעבירים לרשת לצינון מלא.

עבור ציפוי נס הקפה

1. בקערה בינונית מקציפים יחד את החמאה ואבקת הסוכר לקרם בהיר ותפוח. 2. מוסיפים את תמצית הווניל, האספרסו ושבבי השוקולד המריר ומערבבים עד לאיחוד. 3. מורחים את הציפוי על העוגה שהתקררה.

הגשה ואחסון

מגישים את עוגת השוקולד עם נס קפה בטמפרטורת החדר. שומרים שאריות בכלי אטום במקרר עד 5 ימים. עוגת שוקולד עם נס קפה זו בטוח תהיה להיט עם המשפחה והחברים שלך. השילוב של אספרסו, שוקולד מריר ורמז לסוכר יוצר טעם ייחודי שבטוח ישמח. רק עם כמה מרכיבים פשוטים וכמה שלבים פשוטים, תוכלו לקבל עוגה טעימה שתגרום לבלוטות הטעם שלכם לרקוד! למתכונים טעימים נוספים, בדוק ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן