מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים חדשים » מתכון לעוגת השוקולד הכי טעימה בעולם

מתכון לעוגת השוקולד הכי טעימה בעולם

מתכון לעוגת השוקולד הכי טעימה בעולם

מבוא

עוגת שוקולד היא קינוח קלאסי שאנשים מכל הגילאים נהנים ממנו. בין אם אתם אופים לאירוע מיוחד או סתם בשביל הכיף, עוגת שוקולד טעימה בטוח תשמח. המתכון הזה לעוגת השוקולד הכי טעימה בעולם בטוח יהיה להיט! זה קל להכנה והתוצאות בטוחות מעניינות את הקהל.

רכיבים

עוגה

– 2 כוסות קמח לכל מטרה- 1 כפית סודה לשתייה- 1 כפית אבקת אפייה- 1/2 כפית מלח- 1 כוס אבקת קקאו- 1 כוס חמאה, מרוככת- 2 כוסות סוכר- 4 ביצים- 1 כוס חמאה- 1 כפית תמצית וניל

ציפוי

– 1 כוס חמאה, מרוככת- 4 כוסות אבקת סוכר- 1/2 כוס אבקת קקאו- 1/2 כוס שמנת כבדה- 1 כפית תמצית וניל

הוראות

עוגה

1. מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס. משמנים ומקמחים שתי תבניות עוגה עגולות בגודל 9 אינץ'.2. בקערה בינונית, טורפים יחד קמח, סודה לשתייה, אבקת אפייה, מלח ואבקת קקאו.3. בקערה גדולה מקציפים חמאה וסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה ביצים אחת בכל פעם.4. מוסיפים מרכיבים יבשים למרכיבים הרטובים בשלוש קבוצות, לסירוגין עם חלב חמאה ותמצית וניל.5. מחלקים את הבלילה באופן שווה בין התבניות המוכנות.6. אופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז יוצא נקי.7. מניחים לעוגות להתקרר בתבניות במשך 10 דקות לפני שהופכים על רשת לצינון מלא.

ציפוי

1. בקערה גדולה מקציפים חמאה, אבקת סוכר ואבקת קקאו עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה.2. מוסיפים שמנת כבדה ותמצית וניל ומקציפים עד לקבלת מרקם חלק.3. מורחים ציפוי בין השכבות ומעל החלק העליון ודפנות העוגה.

השוואה מהירה

רכיבים עוגה ציפוי
קמח לכל מטרה 2 כוסות לא
אבקת סודה לשתייה 1 כפית לא
אבקת אפייה 1 כפית לא
מלח 1/2 כפית לא
אבקת קקאו 1 כוס 1/2 כוס
חמאה 1 כוס 1 כוס
סוכר 2 כוסות 4 כוסות
ביצים 4 לא
חוּבצָה 1 כוס לא
תמצית וניל 1 כפית 1 כפית
שמנת מתוקה לא 1/2 כוס

טיפים לאפייה

עוגה

– וודאו שכל החומרים בטמפרטורת החדר לפני שמתחילים.- השתמשו בתבנית אפייה בהירה לאפייה אחידה.- אל תערבבו יתר על המידה את הבלילה אחרת היא תהיה קשה.

ציפוי

– ודא שהחמאה מתרככת לפני שמתחילים.- מקציפים את הציפוי עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה.- מוסיפים עוד שמנת או אבקת סוכר כדי להתאים את המרקם.

שאלות ותשובות

ש: כמה זמן העוגה תישמר?

ת: העוגה תישמר עד 5 ימים אם מאוחסנת בכלי אטום בטמפרטורת החדר.

ש: האם אני יכול להקפיא את העוגה?

ת: כן, ניתן להקפיא את העוגה עד 3 חודשים. עוטפים את העוגה היטב בניילון נצמד ולאחר מכן בנייר אלומיניום לפני ההקפאה.

ש: האם אני יכול להשתמש בסוג אחר של ציפוי?

ת: כן, אתה יכול להשתמש בכל סוג של ציפוי שאתה אוהב. ציפוי גבינת שמנת או גנאש יהיה גם טעים.

סיכום

המתכון הזה לעוגת השוקולד הכי טעימה בעולם בטוח יהיה להיט! זה קל להכנה והתוצאות בטוחות מעניינות את הקהל. עם כמה מרכיבים פשוטים וכמה שלבים פשוטים, תוכל לקבל עוגת שוקולד טעימה מוכנה להנאה תוך זמן קצר. אז למה אתה מחכה? תתחילו לאפות!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן