מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים חדשים » מתכון לעוגת שוקולד-קוקוס-תפוזים הכי קלה בעולם

מתכון לעוגת שוקולד-קוקוס-תפוזים הכי קלה בעולם

. מתכון לעוגת שוקולד-קוקוס-תפוזים הכי קלה בעולם

מתכון לעוגת שוקולד-קוקוס-תפוזים הכי קלה בעולם

מחפשים עוגה טעימה ולחה בשילוב טעמים ייחודי? אל תחפשו רחוק מהמתכון הזה לעוגת השוקולד-קוקוס-תפוזים הקלה בעולם! העוגה הזו בטוח תהיה להיט בקרב בני משפחה וחברים כאחד. העוגה הזו עשויה עם מרכיבים פשוטים שסביר להניח שכבר יש לכם במזווה. כל מה שאתה צריך זה קצת קמח לכל מטרה, אבקת אפייה, סודה לשתייה, אבקת קקאו, סוכר, ביצים, חלב קוקוס, מיץ תפוזים וחמאה. אתה יכול גם להוסיף מעט קוקוס מגורר וגרידת תפוז לתוספת טעם. כדי להכין את העוגה, התחל בחימום התנור שלך ל-350 מעלות צלזיוס. משמנים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ' ומרפדים אותה בנייר אפייה. בקערה גדולה, טורפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה ואבקת הקקאו. בקערה נפרדת, מקציפים יחד את הסוכר, הביצים, חלב הקוקוס, מיץ התפוזים והחמאה עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. לאחר מכן, מוסיפים את החומרים הרטובים לחומרים היבשים ומערבבים רק עד לאיחוד. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה ואופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי. הניחו לעוגה להתקרר בתבנית למשך 10 דקות לפני שמעבירים אותה לרשת להתקררות מלאה. לאחר שהעוגה מתקררת, תוכלו להקפיא אותה עם הציפוי האהוב עליכם. אנו ממליצים על ציפוי קרם חמאה פשוט בטעם גרידת תפוז וקוקוס מגורר.

השוואה מהירה

רכיבים כמות
קמח לכל מטרה 2 כוסות
אבקת אפייה 2 כפיות
אבקת סודה לשתייה 1 כפית
אבקת קקאו 1/2 כוס
סוכר 1 כוס
ביצים 2
חלב קוקוס 1 כוס
מיץ תפוזים 1/2 כוס
חמאה 1/2 כוס
קוקוס מגורר (לא חובה) 1/2 כוס
גרידת תפוז (לא חובה) 1 כפית

הוראות

1. מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס. משמנים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ' ומרפדים אותה בנייר אפייה.2. בקערה גדולה, טורפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה ואבקת הקקאו.3. בקערה נפרדת מקציפים יחד את הסוכר, הביצים, חלב הקוקוס, מיץ התפוזים והחמאה עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה.4. מוסיפים את החומרים הרטובים לחומרים היבשים ומערבבים רק עד לאיחוד.5. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה ואופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי.6. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית 10 דקות לפני שמעבירים אותה לרשת לצינון מלא.7. מקפיאים את העוגה עם הציפוי האהוב עליך. אנו ממליצים על ציפוי קרם חמאה פשוט בטעם גרידת תפוז וקוקוס מגורר.

הגשה ואחסון

את העוגה הזו מומלץ להגיש באותו יום בהכנתה. אם נשארו לכם שאריות, אחסנו אותן בכלי אטום במקרר עד 3 ימים. המתכון הזה לעוגת השוקולד-קוקוס-תפוזים הקלה בעולם בטוח יהווה להיט בקרב בני משפחה וחברים כאחד. עם המרכיבים הפשוטים ושילוב הטעמים הייחודי שלה, העוגה הזו בטוח תשמח את הקהל. תהנה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן