מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » בא לי עוגה! » מתכון לעוגת שוקולד נעמה גאון

מתכון לעוגת שוקולד נעמה גאון

מתכון לעוגת שוקולד נעמה גאון

היכרות עם עוגת שוקולד נעמה גאון

עוגת שוקולד נעמה גאון היא קינוח ישראלי קלאסי שנהנו ממנו במשך דורות. העוגה הטעימה הזו עשויה עם שכבות של עוגת שוקולד, מילוי שוקולד קרמי וזיגוג שוקולד. זהו פינוק עשיר ודקדנטי שבטוח ישמח כל חובב שוקולד. קל לעקוב אחר המתכון והתוצאות בטוח יהוו להיט בקרב המשפחה והחברים שלך.

מצרכים לעוגת שוקולד נעמה גאון

עוגה

– 2 כוסות קמח לכל מטרה – 2 כפיות אבקת אפייה – 1 כפית סודה לשתייה – 1/2 כפית מלח – 1/2 כוס אבקת קקאו – 1/2 כוס חמאה, מרוככת – 1 כוס סוכר – 2 ביצים – 1 כפית תמצית וניל – 1 כוס חלב חמאה

מילוי

– 1/2 כוס חמאה, מרוככת – 1/2 כוס אבקת קקאו – 2 כוסות אבקת סוכר – 2 כפות חלב – 1 כפית תמצית וניל

קוֹנִיָה

– 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק – 2 כפות חמאה – 1 כף סירופ תירס

הוראות לעוגת שוקולד נעמה גאון

עוגה

1. מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס. משמנים ומקמחים שתי תבניות עוגה עגולות בגודל 9 אינץ'.2. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו.3. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את הווניל.4. מוסיפים בהדרגה את החומרים היבשים לחומרים הרטובים, לסירוגין עם החמאה.5. מחלקים את הבלילה באופן שווה בין שתי התבניות המוכנות.6. אופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז יוצא נקי.7. מניחים לעוגות להתקרר בתבניות למשך 10 דקות, ולאחר מכן מוציאים על רשת להתקררות מלאה.

מילוי

1. בקערה בינונית מקציפים יחד את החמאה ואבקת הקקאו עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה.2. מוסיפים בהדרגה את אבקת הסוכר, לסירוגין עם החלב והוניל. מקציפים עד לקבלת מרקם חלק.

קוֹנִיָה

1. בסיר קטן על אש נמוכה ממיסים את השוקולד צ'יפס, החמאה וסירופ התירס. מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה.

הַרכָּבָה

1. מניחים שכבת עוגה אחת על צלחת הגשה. מורחים את המילוי מלמעלה.2. מניחים את שכבת העוגה השנייה על גבי המילוי.3. יוצקים את הזיגוג על החלק העליון של העוגה, ומאפשרים לו לטפטף על הדפנות.4. מגישים ונהנים! עוגת שוקולד נעמה גאון היא קינוח ישראלי קלאסי שבטוח ישמח כל חובב שוקולד. שכבות עוגת השוקולד, מילוי השוקולד הקרמי וזיגוג השוקולד הופכים את זה לפינוק עשיר ודקדנטי. קל לעקוב אחר המתכון והתוצאות בטוח יהוו להיט בקרב המשפחה והחברים שלך. למידע נוסף על קינוחים ישראלים, מצא מידע נוסף בויקיפדיה . כדי לצפות בסרטון הדרכה כיצד להכין את העוגה הטעימה הזו, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן