מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים מגניבים » מתכון לעוגת שוקולד וסלק

מתכון לעוגת שוקולד וסלק

מתכון לעוגת שוקולד וסלק

מתכון לעוגת שוקולד וסלק

מחפשים מתכון עוגה ייחודי וטעים? אל תחפשו רחוק יותר מהמתכון הזה לעוגת שוקולד וסלק! העוגה הזו היא שילוב טעים של טעמים מתוקים ומלוחים שבטוח ישמח את בלוטות הטעם שלך. השילוב של שוקולד וסלק הוא שילוב ייחודי שלא תמצאו בהרבה מתכונים אחרים. העוגה לחה ואוורירית, והציפוי קל וקרמי. המתכון הזה בטוח יהפוך לאהוב בביתכם.

רכיבים

לעוגה:- 2 כוסות קמח לכל מטרה- 1 כוס אבקת קקאו- 1 כפית אבקת אפייה- 1 כפית סודה לשתייה- 1/2 כפית מלח- 1/2 כוס שמן צמחי- 1 כוס סוכר מגורען- 2 ביצים גדולות- 1 כוס סלק מגורר- 1 כוס חלב- 1 כפית תמצית וניל לציפוי:- 1/2 כוס חמאה, מרוככת- 2 כוסות אבקת סוכר- 1/4 כוס אבקת קקאו- 1/4 כוס שמנת כבדה- 1 כפית תמצית וניל

הוראות

1. מחממים את התנור ל-350°F (175°C). משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ' (23 ס"מ).2. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת הקקאו, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח.3. בקערה גדולה טורפים יחד את השמן, הסוכר, הביצים, הסלק, החמאה ותמצית הווניל עד לקבלת תערובת אחידה.4. מוסיפים בהדרגה את החומרים היבשים לחומרים הרטובים ומערבבים רק עד לאיחוד.5. יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה ואופים 30-35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי.6. נותנים לעוגה להתקרר בתבנית למשך 10 דקות, ואז הופכים אותה על רשת לצינון מלא.7. להכנת הציפוי, מקציפים יחד את החמאה, אבקת הסוכר, אבקת הקקאו, השמנת הכבדה ותמצית הוניל עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה.8. מורחים את הציפוי על העוגה שהתקררה ומגישים.

טיפים וגיוונים

– אתה יכול להחליף את החמאה ביוגורט רגיל או שמנת חמוצה. – אם אין לך סלק, אתה יכול להשתמש במקום גזר מגורר או קישואים. – לטעם עשיר יותר, אתה יכול להוסיף 1/2 כוס שוקולד מריר קצוץ. הבלילה.- כדי להפוך את העוגה לחה עוד יותר, ניתן להוסיף לבלילה 1/2 כוס רסק תפוחים.- לגרסה טבעונית, ניתן להחליף את הביצים ב-1/2 כוס רסק תפוחים ואת החמאה בחמאה טבעונית.- כדי להפוך את העוגה לטעימה עוד יותר, אתה יכול להוסיף 1 כפית קינמון טחון או אגוז מוסקט לבלילה. המתכון הזה לעוגת שוקולד וסלק הוא שילוב טעמים טעים וייחודי שבטוח ישמח את בלוטות הטעם שלך. בין אם אתם מחפשים קינוח מיוחד לאירוע מיוחד או סתם פינוק טעים למשפחה שלכם, העוגה הזו בטוח תהיה להיט. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן