מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים מגניבים » מתכון לעוגת שוקולד וסלק

מתכון לעוגת שוקולד וסלק

מתכון לעוגת שוקולד וסלק

מתכון לעוגת שוקולד וסלק

עוגת שוקולד וסלק היא פינוק טעים שבטוח ישמח את כולם. המתכון הזה קל להכנה והוא בטוח יהווה להיט עם המשפחה והחברים שלך. השילוב של שוקולד וסלק הוא טעם ייחודי וטעים שכולם יבקשו שניות.

רכיבים

למתכון זה תזדקק למרכיבים הבאים:- 2 כוסות קמח לכל מטרה- 1 כפית אבקת אפייה- 1/2 כפית סודה לשתייה- 1/2 כפית מלח- 1/2 כוס אבקת קקאו- 1/2 כוס שמן צמחי – 1 כוס סוכר מגורען – 2 ביצים – 1 כפית תמצית וניל – 1 כוס סלק מבושל ומחית – 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק

הוראות

1. מחממים את התנור ל-350°F (175°C). משמנים ומרפדים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ' (23 ס"מ) בנייר אפייה.2. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו.3. בקערה גדולה מקציפים יחד את השמן, הסוכר, הביצים ותמצית הווניל עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה.4. מוסיפים את החומרים היבשים לחומרים הרטובים ומערבבים רק עד לאיחוד.5. מקפלים פנימה את פירה הסלק והשוקולד צ'יפס.6. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה ואופים 30-35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי.7. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית 10 דקות לפני שמעבירים לרשת לצינון מלא.

הצעות הגשה

העוגה הזו טעימה להגיש עם כף קצפת או כדור גלידה. זה גם משתלב יפה עם כוס קפה או תה. עוגת שוקולד וסלק היא פינוק ייחודי וטעים שבטוח ישמח את כולם. עם טעם השוקולד העשיר והמרקם הלח שלה, העוגה הזו בטוח תהיה להיט. נסה את המתכון הזה ולא תתאכזב! למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן